Bloed bij ontlasting ~ Help!

Dit klinkt niet goed, sowieso naar de dokter gaan!!

Are you kidding me? wil jij mijn darmziekte hebben dan?

Maargoed, het is idd niet gezond. Gewoon naar de dokter gaan! Volgens mij vraagt de dokter je dan als eerste of je in een potje kunt poepen:’)

Ik ben normaal geen voorstander van paniekvoetbal en het googelen van symptomen, maar bloed in je ontlasting (de manier waarop jij het beschrijft als in heel veel en al een paar weken) kan heel ernstig zijn. Levensbedreigend. Dus hoe sneller jij bij de huisarts bent, hoe beter. Genant of niet.

Meteen naar de dokter! Het kan wel ernstig zijn, hoor.

1 tip, ookal wil je niet, ga naar de dokter, ik had ongeveer hetzelfde toen ik 10 was, het bleek colitis ulcerosa te zijn.(lijkt op ziekte crohn misschien ken je het)
Ik moest toen heel vaak naar de wc, en had enorm veel bloed, darmkrampen, uiteindelijk had ik er door ook bloedarmoede. (het kan bij jou natuurlijk van alles zijn, t kan ook niks zijn) Maar het enige wat de dokter doet is vragen stellen en die geeft je een potje mee waar je thuis wat ontlasting in moet doen, zoals al werd gezegd.
Dat potje lever jij, of je moeder in een tasje in bij de huisarts of het ziekenhuis en dan gewoon wachten op de uitslag.

Had ik ook een tijd geleden! & Ik ging toen naar de dokter , die heeft dan zo’n onderzoek moeten doen (want het kan evengoed kanker zijn …) maar het was gewoon een scheurtje dus blijf kalm , het kan evengoed iets kleins zijn en ongevaarlijk maar zoizo even naar de dokter gaan!

zo ernstig is het helemaal niet hoor, het is een paar weken echt 2 druppels en gisteren en vandaag ook een klein plasje eromheen, en het doe ook helemaal geen pijn ofzo… maar ik maalk me wel zorgen…

mijn dokter is echt een griezel, en ik ben de laatste tijd al veel te vaak geweest…

hoe weet je dat het niet ernstig is als je niet bij de dokter bent geweest :S:S::SS

+
Je zegt iets anders in je beginpost. Ga nou gewoon. Jeez.

Neem dan een andere dokter. Hoe dom kan je zijn als je met klachten als dit die vervolgens wekenlang aanhouden niet naar de dokter gaat.

Bel desnoods even met de assistent?

Jezus kind… Ga gewoon naar een andere dokter dan.