Bloed bij ontlasting ~ Help!

okee, ik heb een beetje een raar probleem: iedere keer dat ik moet poepen, komt er ook bloed bij. Dit is al een paar weken, maar eerst was het niet zo veel en dacht ik dat ik gewoon een wondje daar had ofzo, maar gisteren kwam er echt een hele plas mee. Ik heb er niet echt last van ofzo, het doet niet echt pijn, ik voel soms wel wat ik mn buik, maar niet veel meer dan normaal

Wat moet ik doen?

Naar de dokter. Het kan gewoon een scheurtje zijn, maar het kunnen ook heel veel andere dingen zijn. Aangezien het niet over gaat zou ik langs de huisarts gaan.

Are you a troll? Seriously. Naar de dokter.

naar de dokter!

Daar hebben we dokters voor o_o
Je kunt in dit soort gevallen beter even een afspraak maken of minstens de assistente bellen.

jaa inderdaad, als het al een paar weken aan de gang is, moet je echt naar de dokter gaan! en geen schaamte ofzo hebben, die dokters maken dat elke dag mee en straks is er wel iets mis!

ik had dat een tijd geleden ook, maar bij was het na een weekje weg. ik zou naar de dokter gaan als ik jou was!

Altijd naar de dokter!!

echt naar de dokter gaan want is niet iets normaals. succes:)

Naar de dokter!

Ga naar de dokter! Het kan iets aan je darmen zijn (wat volgens mij niet zo erg is), maar ook iets met je maag en dan is het wel wat ernstiger. Ga echt naar de dokter!

ik wil echt niet naar de dokter! ik vind het al te genant om met mn moeder te bespreken…

Ja, dan doe je het niet maar dan kun je er verder niks aan doen. Er zijn maar 2 opties, klaar.

Doktoren zien iedere dag de meest rare dingen bij mensen, hij kijkt hier echt niet van op hoor. Het is zelf ook een mens en het is niet zo dat je voor zijn neus moet gaan zitten poepen ofzo.

Gewoon even naar de dokter gaan!

Dat is echt niet goed hoor.
Ik zou wel echt een afspraak maken. Heel normaal ik heb ook wel eens een man aan de telefoon gehad die bloed had bij de ontlasting, bleek om heel weinig te gaan maarja hij belde wel omdat ie verstandig was!
Dus als jij verstandig bent zeg je dit je moeder, dit is niet genant ofzo kwed dat ze het alles behalve genant zou vinden. Gewoon zeggen mam ik heb bloed bij mijn ontlasting al een tijdje en nu wordt het meer.

Huh als er echt een hele plas bij mee gaat zou ik idd even naar de arts gaan. Als je een beetje bloed bij je ontlasting hebt is het niet heel alarmerend, het kan idd zijn dat je een wondje hebt bij je uitgang of eventueel aambeien. Maar als het echt veel bloed is en ook ‘gemend’ met je ontlasting dan is dat wel iets wat ff onderzocht moet worden.

Ik begrijp dat je zoiets niet wilt bespreken met een ander. Ik pas tegenwoordig ook op of ik neit voor elke kleinigheid naar de huisarts moet. Maar dit is iets wat toch wel heel eng klinkt.

Ga toch naar de dokter.
Die is er niet voor niks en die heeft heus wel erger meegemaakt.

niks genants aan! en voor de huisarts zijn dit dagelijkse dingen! Daar is de huisarts toch voor opgeleid!?

Misschien heb je Aambeien

tjah ik heb ook een hekel aan de huisarts maar dat is meer omdat het de vader is van een meisje waarmee ik op de basisschool zat :S mjah je moet je er eigenlijk gewoon overheen zetten want die mensen zien echt 1000000 ziektes enzo op een dag