bloed bed

hoooii
gisteren heb ik het voor het eerst gedaan met mijn vriend
en nu heb ik best veel gebloed
ik had geen handdoek bij de hand -stomstom-
maar nu zit dus mijn bed onder het bloed
we hebbn het gister avond nog proberen weg tehalen met water
en we dachten dat het meeste wel weg zou zijn
maar je ziet het nog super goed
en ik wil echt niet dat mijn moeder er achter komt
hoe kan ik het beste weg halen?
X

o_o i have no idea…

beschouw als upje (:

Gewoon in de was gooien, en zeggen dat je bent doorgelekt ofzo :’)

Zelf wassen? Anders inderdaad gewoon aan je moems vertellen dat je bent doorgelekt. Kan gebeuren toch?

zeg gewoon dat je ongesteld was :wink:

gaat niet!
ons mam weet dat ik aan de pil ben en die ligt in de badkamer
en ze ziet dat ik op helft ben :frowning_face:

ik zou t gewoon weggooien…

of inderdaad zelf wassen…

bij sommige supermarkten heb je kleine flesjes die verschillende soorten vlekken kunnen weghalen, waaronder ook bloedvlekken. Ik kom altijd bij de superdeboer, waar ik ze wel eens zie staan. sdb is trouwens coop geworden bij mij in de wijk, ik heb niet gezien of ze het nog hadden… en anders hebben ze vast wel iets bij de drogist

Zeg dat je bent doorgelekt,hoeveel is het precies,want dan zeg je gwn dat je ongesteld bent geraakt en het eerst niet door had en dus geen tanpon bij de hand had zeg ook gwn dat je dacht dat je over een week pas ongesteld werd:)
suc6 he,ik hjoop dat je hier iets aan hebt liefs:fardau:lips:

jammer dat de winkels op zondag dicht zijn:(

je kan ook gewoon zeggen dat je doorbraak had :wink:

Was het gewoon. Of anders Vanish Oxi Action erop spuiten als je dat hebt. En na 5 minuutjes uitspoelen.

In de was gooien en hopen dat ze niet verder vraagt? En anders maar eerlijk opbiechten misschien? Is vervelend natuurlijk… maar om over zulke dingen te liegen is ook niet fijn!

Je moeder merkt op ten duur toch wel dat je seks hebt. Ik zou het gewoon in de was stoppen.

Ik dacht dat ik ooit eens had gehoord dat je bloed met groene zeep eruit kon halen.

Bloedvlekken in textiel zijn goed te verwijderen door melk op de vlekken te doen. Er even goed in masseren en dan in de wasmachine.

ik ben er nu mee bezig maar hb niet echt het idee dat het werkt

Heb je het er eerst uit geprobeerd te krijgen met warm water? Want je moet het met koud water doen, want door warm water gaat het stollen dacht ik.