Blindedarmontsteking?

Hoi meiden,
ik heb de zoekfunctie al gebruikt maar daar kwam niet iets goeds uit!
Ik heb zo veel buikpijn gehad vannacht dat ik er echt van geschrokken ben. Rechtsonder in mijn buik, mn rechterzij en rechtsonder in mn rug. Ik kon me nieteens bewegen…
Nu vroeg ik me af of een van jullie hier ervaring mee heeft, wat voel je precies als je blindedarmontsteking hebt? Gaat de pijn dan ook even weg, nu voel ik bijvoorbeeld niks.
Ik heb al gegoogled maar ik ben opzoek naar mensen die mij een beetje kunnen uitleggen hoe het voelt, bedankt!

bel gewoon de dokter als je denkt dat je het heb dan kan je hier nog wel eveen zoeken maar iedereen ervaart het anders en als je het heb moet er wat aangedaan worden dus morgen maar meteen een afspraak maken bij de dokter!

Heb je veel gedronken? Dan zou het kunnen dat je lichaam gewoon die gifstoffen probeert kwijt te raken. Ik weet niet hoe een blindedarm ontsteking voelt. Ik weet wel dat als je er dan op duwt dat het echt heel veel pijn zou moeten doen, dit deed de dokter bij mij toen ik dacht een blinde darm ontsteking te hebben.

Als je echt blindedarmontsteking hebt moet je nu volgens mij als een malle naar het ziekenhuis?

Nee ik heb niet meer gedronken dan normaal, maar wel weinig water gedronken…
Ik heb nu helemaal geen buikpijn ook niet als ik erop druk

Als ik jou was zou ik echt ff naar de dokter gaan!
Als je echt blindedarmontsteking hebt, meot je echt heel snel naar ziekehuis gaan!

Jaa, ik zou gewoon naar de dokter gaan.
Mijn vriendin had ook blindedarmontsteking, als ze langer had gewacht, was het niet goed afgelopen (zegmaar)

Ik zou gewoon voor de zekerheid gaan.
Misschien is het iets anders.

Okee maar nu heb ik er totaal geen last van he, ik voel me verder ook goed, geen koorts ofzo…

Blindedarmontsteking gaat vaak gepaard met koorts, misselijkheid en overgeven en loslaatpijn.
Is je buik opgezwollen? Heb je verder wel een normale stoelgang? En niks raars gegeten gisteren? Of moet je ongesteld worden?

Ik zou het nog even aankijken aangezien je nu toch geen pijn hebt, als de pijn weer terug komt kun je altijd nog even de huisartsenpost bellen.

Toen ik blindedarmontsteking had, had ik inderdaad pijn in mijn rechterzij. Ik moest ook veel overgeven.
Als ik jou was zou ik maar snel naar de eerste hulp gaan want als die blindedarm knapt, komt de ontlasting uit de darm in je buikholte terecht en heb je kans op een buikvliesontsteking… En daar zit je echt niet op te wachten!

Ik heb ook een acute blindedarmontsteking gehad. Bij mij begon het met buikpijn en heel veel overgeven. Als je er nu totaal geen last meer van hebt, lijkt het me niet dat je een blindedarmonsteking hebt, want ik had er constant last van, tot ik na een paar dagen niet meer kon lopen (ja ik was zo eigenwijs om veeeels te laat naar het ziekenhuis te gaan).

Bedankt meiden! Ik kijk of ik het vanavond weer krijg en dan ga ik naar de dokter, ik voel me gewoon goed, geen koorts, niet overgeven, normale stoelgang en nu geen pijn.
Dus lijkt me sterk of niet?

Klinkt niet als een blindedarmontsteking… dan zou je nu heel veel pijn hebben en dat is (gelukkig) niet zo. Ook begint blindedarmontsteking rond je navel en daarna zakt de pijn naar onder. Als er ineens weer iets verandert kun je altijd nog naar de dokter ja :slightly_smiling_face:

Als je echt pijn blijft houden zou ik er wel mee heen gaan voor de zekerheid.

volgens mij is blinde darm ontsteking heel de tijd pijn want dat gaat niet weg. maar het is idd wel rechts onder. ga anders even naar de dokter. een vriendin van me had ook heel de tijd buikpijn. toen zei ik: ga naar de dokter want het is denk ik blindedarm ontsteking. maar toch ging ze niet en 2 dagen later lag ze in het ziekenhuis en moest haar blindedarm er uit

Als ik jou zo hoor dan denk ik niet dat je blindedarmontsteking hebt. Dan heb je echt continue ongelooflijke buikpijn! Dan zou je er niet op kunnen drukken of goed bewegen (springen bijv.) zonder te vergaan van de pijn.
Hierboven werd gezegd dat blindedarmontsteking gepaard gaat met koorts. Dit hoeft echter niet! Toen ik zelf blindedarmontsteking had en er aan werd geopereerd is mij namelijk verteld dat blindedarmontsteking juist NIET gepaard gaat met koorts! Overgeven zul je waarschijnlijk wel doen! Ik hoef zelf echt nooit over te geven, hoe ziek ik ook ben, maar toen met die blindedarmontsteking kon ik echt niets binnenhouden haha.
Ik denk dat het of gewoon buikkrampen waren en anders misschien idd een niersteentje, dan kun je ook zo nu en dan van die heftige pijnvlagen hebben ineens! Je zou dus altijd voor de zekerheid even naar de dokter kunnen gaan, maar het lijkt me dat je niet bang hoeft te zijn voor een blindedarmontsteking :slightly_smiling_face:
(bij mij was dat zóoooo’n pijn dat ik ook niet op girlscene zou kunnen haha :stuck_out_tongue:)

ik denk dat je nu nog pijn zou voelen als je dat hebt.

@sephoraa dan ben ik heeeel blij dat ik wel op girlscene kan haha :stuck_out_tongue: heb nu wel beetje pijn in mn onderbuik maar kan ook gas zijn.

Het zou best kunnen dat je je eisprong voelde, dat had ik een tijdje geleden namelijk ook, ik had echt heeeel erg veel pijn in mn zij en ik was ook echt geschrokken maar later bleek dat het gewoon een eisprong was.(Die ik nooit eerder had gevoeld). Maar je kunt voor de zekerheid toch nog naar de dokter gaan

Bij mij dachen ze ook dat ik een blindedarmontsteking had, later dachten ze nierstenen, Maar uiteindelijk bleek het een nierbekkenontsteking te zijn, ook niet heel erg fijn.