Blinddoeken

Hey girls.

Ik was een tijdje friends with benefits met een jongen, maar nu hebben we samen besloten om het nog maar 1x te doen en daarna te stoppen. Nu wouden we het die ‘laatste keer’ toch een beetje specialer maken door middel van bondage/blinddoeken. We hebben hiermee beiden in onze vorige relaties geëxperimenteerd, maar nog nooit samen. Ik heb hier eigenlijk wel een beetje schrik voor (dit weet hij) omdat ik zelf bij mijn exvriend steeds de ‘passieve’ rol (lees: vastgebonden/geblinddoekt) had en dus nog nooit zelf iemand geblinddoekt heb.

Nu is het probleem dat ik nogal snel blokkeer als ik onder ‘druk’ sta of het gevoel heb dat ik moet presteren. Hij weet dit en is daar ook super lief over, maar ik wil dit absoluut niet onze ‘laatste keer’ voor hebben. Doordat ik eigenlijk geen idee had op welke manier ik hem kon verwennen als hij geblinddoekt is (behalve standaarddingen zoals een blowjob) ben ik op internet beginnen zoeken. Hierbij vind je vooral experimenteren met ijsblokjes, veren en kaarsvet. Deze laatste gaat hij zeker niet appreciëren dus dat ga ik niet doen.

Heeft iemand hier concrete tips voor? Zoals waar op het lichaam je die het best gebruikt, op welke manier etc,… Of andere leuke ideeën? Ik vind het zo moeilijk om het mij voor te stellen!

Jullie zijn zo’n beetje mijn laatste hoop, aangezien ik hem écht eens super hard wil doen genieten.
Alvast bedankt! :flushed:

sorry voor het lange verhaal

massage? Kan heel sensuel zijn

Nota: we hebben meestal maar maximum 2uurtjes de tijd, langer zijn we nooit alleen. :frowning_face:

Anders was een massage ideaal geweest, kan hij super hard van genieten, helaas… Toch bedankt!

Blinddoek/ bind hém vast?