Blikvoer ''Emo's zijn gevaarlijk voor de samenleving''

Dat was de stelling bij blikvoer op dinsdag 2 sep

72% van allestemmers waren het oneens met deze stelling

wat vind jij?

De video :slightly_smiling_face:

Ik vind het tijdverspilling xD

Ze zijn niet gevaarlijk
ze overdrijven alleen alles enorm
maar als de rest van de samenleving dat gewoon even negeert, dan is er niks aan de hand?

oneens dus

Titel niet in hoofdletters aub!

Wat een facking aansteller, die kerel met z’n ‘anti-emobeweging’. Ga je eigen leven leiden man. xD

haha ja echt he, en ze gaan ook echt van zo’n afstandje in de bosjes die emo’s filmen. in elk geval aan het begin dan.
anyway, ik denk niet dat ze gevaarlijk zijn, je hoeft niet perse emo te zijn om aan automulatie te doen, dat kan iedereen, heeft niks met je stijl te maken toch?
zo’n gozer die ik ken zegt net dat hij hierbij was en zn vriend ook geinterviewd was trouwens hihi.

Haha, in het begin zat ik echt met tranen in m’n ogen van het lachen. HOE TRIEST is die kerel man.

En toen ze in het begin vanuit die bosjes gingen filmen…ze deden net of het er een kudde van 100 olifanten verderop stonden ofzo. Haha, dit vind ik echt het meest trieste filmpje on earth. Get a life, met je anti-emo beweging.

ja ik had het gezien gister whahaahah
echt zo sad…
nouja in het jaar 2009 snijden emo’s ookal niet meer hoor het is gewoon een stijltje nu…
en mijn liedje kwam ook ff voorbij in het progamma :grinning:!
black veil brides- knives and pens

Haha dat stuk met die bosjes is echt dom, alsof ze 1 of ander wild zeldzaam dier zien staan

Haha inderdaad, die man met zijn anti-emo beweging, dat vind ik toch ook wel een beetje te ver gaan.
Okee, sommige emo’s vind ik ook wel eng, het is nou niet bepaald mijn stijltje zegmaar. Maar ach, als zij daar gelukkig van worden, waarom niet? Om ze dan meteen te gaan filmen alsof het een enge sekte is ofzo, gaat wel erg ver.

t is gwn facking kansloos dat iemand al met zo’n stelling komt, en dan ook nog de moeite gaan doen om een filmpje te maken dat 100% bullshit is–’
‘emo’s gevaarlijk voor de samenleving’, komop zeg. een komkommer is nog gevaarlijker --’
dat mensen niet gewoon respect kunnen hebben voor anderen.

Hahaha die mensen op die meeting zien er wel achterlijk uit, maaaar ik vind het niet gevaarlijk voor de samenleving.

“bij emo’s is het in om depresief te zijn.”
→ ahahah. die gozer is echt zo’n mongool :expressionless:
“emo’s snijden zichzelf, en dragen daarom polsbandjes”
→ die gast met z’n anti-emo beweging heeft zelf ook allemaal polsbandjes xD

Ach het is weer een mens die geen leven heeft.
Vind zoiets maar triest hoor, ik ga toch ook geen andere mensen oordelen?, ik laat ze lekker in hun waarde, moet hij ook doen. Waah sukkel <_< …

stierenpoep.

en tijdverspilling. zou die kerel er een studie voor hebben gevolgd?

Wat is er gevaarlijk aan emo’s? :’)

het is aanstekelijk. xD

haha die linker heeft sirieus echt géén leven.

‘Ik zie zelf ook bijna niks’

Hahahaha XD

Ik denk t wel.