Blijvend opgewonden

Ik heb niet zozeer een probleem maar een vraag.

Afgelopen kerst heb ik heel fijn gevreeën met mijn vriend. Dat betekend bij ons dat we best wel een tijdje bezig zijn met voorspel en dan pas verder gaan. Dit is echt heel fijn omdat hij mij het gevoel geeft dat ik het allerbelangrijkst ben en hij mijn genot voorop stelt.

Misschien klinkt het vreemd maar juist dat zorgt ervoor dat ik na die vrijpartij en een paar orgasmussen later best heel erg opgewonden bleef.

Hij ging later nog met de hond lopen en vaak val ik dan in slaap, maar ik bleef op hem wachten tot hij uiteindelijk naar bed kwam. (uurtje later) toen hebben we weer gevreeën en was het nog lekkerder. Na ja… we zijn dus die hele nacht bezig geweest. Ik was 's ochtends ontzettend moe maar nog steeds opgewonden. haha

Inmiddels is het wel weg hoor door de dagelijkse sleur :wink:

Mijn vraag zijn er nog meer meiden die dit wel eens zo ervaren?

Niet zo lang om een hele nacht door te gaan, uiteindelijk wint de vermoeidheid het wel. Maar ik ben inderdaad vaak na de seks ook nog heel gevoelig. Hij hoeft maar met zijn hand langs mijn borsten te gaan en ik wil/kan wel weer :’) Vrouwen kunnen sws meerdere orgasmes hebben, terwijl het bij een man vaak na 1 of 2 keer niet meer lukt. Misschien dat het daardoor komt dat mijn vriend na de seks echt volledig is uitgeblust en ik niet? Geen idee. Maar in ieder geval, zolang het niet storend is zou ik het niet als een probleem ervaren :slightly_smiling_face:

Bij een man is het na het orgasme vaak direct voorbij, vrouwen blijven langer opgewonden. Dat is nou eenmaal hoe ons lichaam werkt.
Achja, zijn ergere dingen toch? :stuck_out_tongue:

Oh zeker…er zijn ergere dingen. Maar ik begon wel een beetje te denken dat ik dan een nymfomaan ben ofzo…
Mijn vriend kan inderdaad als hij is klaargekomen even zelf niet zoveel, maar een uurtje later kan het wel. Ik was na die nacht wel een paar dagen ontzettend moe…

Ach, en al was je dat, wat dan nog? Zolang het je leven verder niet beperkt en het geen irritaties geeft tussen jou en je vriend…
Enne ja logisch dat je moe bent :stuck_out_tongue: seks is best inspannend en zeker als je er de hele dag mee bezig bent. Het is gewoon sport eigenlijk maar na het sporten eet je vaak wat extra en dat heb je nu denk ik niet gedaan.

Ik wil vaak meteen na de seks ook nog een keer. Alleen dat kan mijn vriend niet, dus dat feest gaat nooit door.

ik had inderdaad best trek 's ochtends.

Hahaha, dit inderdaad

Nee ik ben net een man denk ik, als ik klaargekomen is mijn geilheid direct weg en wil ik slapen :’)

Haha, precies dit ja

haha :sunglasses:

blijvend opgewonden… dat probleem hebben meerdere meiden denk ik xD

heb je zelf eigenlijk een orgasme want meestal erna, gaat je lichaam even normaal reageren en gaat het rustiger worden.

Geen last van helaas haha. Heb het alleen als ik een tijd veel stress heb.

Ja meerdere zoals ik al schreef. Mijn vriendje is echt bijzonder goed met zijn mond en vingers en doet dit dan ook echt lang als voorspel. Dus ik was al een paar keer klaargekomen. Maar het gevoel blijft aanwezig, juist ook omdat hij alleen maar bezig is met mij. Dat versterkt het nog meer. Nu klinkt het misschien dat ik alleen maar lig te genieten en niets onderneem maar dat is niet zo hoor. :wink:

Allereerst moest ik heel erg lachen om ‘‘orgasmussen’’ haha sorry ik zag echt mussen voor me of zo.

Maar ja, ik heb dit ook, ben vaak na de seks nog steeds opgewonden en ik zou wel twee keer willen maar voor mijn vriend is dit lastig aangezien hij altijd heel moe wordt na seks en graag wilt knuffelen en dan slapen. Ik neem genoegen met dit hoor alleen soms heb ik net iets vaker zin dan mijn vriend.

Hahaha! Ik had precies hetzelfde en moest ook luidop lachen!
En on topic, ik had altijd net hetzelfde met mijn vriend, nooit een ‘orgasmus’ gehad, denk dat ik bij het ongelukkige deel van de vrouwen hoor die orgasmus-incapable is, maar bleef na de seks wel nog altijd opgewonden, en wou liefst nog een paar keer, maar mijn vriend viel na zijn orgamus (sorry, maar ik vind dit echt een fijn woord :flushed:) direct in slaap, hoe hard ik ook probeerde…

Ik heb dat ook heel sterk haha, het kan echt de hele nacht doorgaan met soms even een halfuurtje slaap :flushed:

Ik had dat bij mijn vorige sekspartner wel, ik wilde na 1x nog steeds meer en hij niet. Bij mijn huidige sekspartner heb ik daar eigenlijk geen last van, dit komt ook omdat de seks vele malen beter is. Hij wil wel altijd graag meerdere keren (met tussenpozen natuurlijk) dus na zo’n avond kan ik heerlijk in slaap vallen haha