ja, ik blijf dus zitten!
op vmbo t 3…
echt heel erg balen, door operatie veel les gemist dus loop onwijs achter en mn ET cijfers ook al laag…
meer lotgenoten , met reden ?
ja, ik blijf dus zitten!
op vmbo t 3…
echt heel erg balen, door operatie veel les gemist dus loop onwijs achter en mn ET cijfers ook al laag…
meer lotgenoten , met reden ?
Blijven zitten is niet zo’n probleem zolang je je maar in zet en het komt vanzelf goed met je. Middelbare schooltijd was mijn beste tijd oooit.
Ik ga het waarschijnlijk nog net halen. Ik heb door een operatie veel les gemist en ben vaak ziek geweest, maar waarschijnlijk haal ik het allemaal nog net! Ik leer nu echt heel veel om goede cijfers te halen want ik wil niet blijven zitten. Dan kom je weer in een andere klas terecht enzo, dat lijkt me best wel kut.
Komt goed! Blijven zitten is niet zo erg hoor.
Ik blijf dit jaar ook zitten, in havo 4. Het idee leek me eerst verschrikkelijk maar heb het nu geaccepteerd (:
ik zit nu ook in vmbo-t 3, heb 3 onvoldoendes. Ik heb nog tot het einde van het jaar om mezelf te bewijzen, maar ze denken dat ik toch maar moet blijvenzitten. Ik doe echt me best om het op te halen, hopelijk lukt het ! =]
Ik deed 3 gymnasium, zat ook op zittenblijven, door ziekte.
Nu heb ik een aantal vakken mogen schrappen (Latijn, Grieks, handvaardigheid, Frans misschien, hoor ik maandag) en hebben ze veel meer hoop dat ik over ga!
Ik sta ook gewoon ‘ingeschreven’ voor 4vwo/gymnasium volgend jaar
misschien kun je het ook vragen om wat te mogen schrappen?
ik ben afgelope jaar blijven zitten in 6 vwo, ik vond het eerst heel erg maar nu ik erop terugkijk valt het allemaal best mee. Ik ben blijven zittten omdat ik alles alleen maar uitstelde enz. Nu moet ik het dit jaar wel gaan halen…
woow, met twee vijven en een vier ga ik niet over, nouja nu vwo5, sta nu redelijk krap, met twee vijven, bio en wiskunde, bio haal ik wel op, maar wiskunde gaat m niet worden denk ik.En mn wiskunde leraar zegt dat ik volgend jaar mn eindexamen niet ga halen als ik zo doorga… Wat een motivatie -.-"
Pff ik heb oo zo erge stress. Zit nu in 5havo dus examenjaar en ik moet nog één wiskunde en aardrijkskunde en frans toets en dan heb ik de definitieve cijfers waarmee ik het centraal examen in ga maar ik sta er niet al te best voor…
geschiedenis - 5
aardrijkskunde - 5.5
frans - 5.7
wiskunde - 4.8
tekenen - 7.2
nederlands - 7.1
engels - 7.3
Ik hoop héel erg dat ik het toch ga halen, maar ik ben er bang voor…
Ik ben al 2 jaar lang nét over gegaan, ik denk dat het nu weer het geval is. Maar het maakt mij niet uit hoe, als ik maar over ga.
Balen voor de gene die niet over gaan, maar het is maar 1 extra jaartje!
ik zit nu in examenjaar tl en ik weet ook nog niet zeker of ik over ga.
heb vorig jaar net gehaald maar sta nu gelukkig hoger dan vorig jaar!
niet al te best?!
Als je alleen al op wiskunde en ak paar puntjes omhoog zou gaan, bij ons hebben ze ook van die compensatie punten. als jullie dat ook hebben red je het vast wel!
Ik zit in havo 5 en weet nog niet zeker of ik ga slagen.
Ik ben in de 1ste blijven zitten, was voornamelijk omdat ik niet goed kon wennen aan de middelbare school, de overstap was iets te groot voor mij denk ik.
Ik ben in groep 6 op de basisschool blijven zitten, heel lang geleden maar toch.
Vond het toen echt erg en heb de hele avond liggen huilen haha.
Het blijkt dat 80% van de scholieren die al moeite hebben gehad met overgaan later alsnog blijven zitten. Maar het is op zich geen ramp, heel veel mensen zijn wel eens blijven zitten. Ik ben ook blijven zitten, al was het eigenlijk geen heel goede reden van school… maar goed…
Dat.
Maar ik ga er gewoon van uit dat het wel lukt! Ik moet gewoon
Ik deed vorig jaar 4 VWO en nu 4 Havo. De reden is dat ik vorig jaar zo slecht in m’n vel zat dat ik het na school niet kon opbrengen om te gaan leren en huiswerk te maken. Ik lag na school alleen maar in bed. Soms ging ik niet eens naar school. Ik baalde eerst heel erg dat ik van 't VWO afmoest (moest van m’n ouders, ze waren bang dat het niet beter zou gaan met me dit jaar en dat ik dan weer zou blijven zitten) maar nu ben ik er eigenlijk wel blij om. Als ik goed leer kan ik echt hele hoge cijfers halen op Havo en als ik niet leer kan ik zelfs een voldoende halen. Dat neemt dus echt heel veel stress weg. (: En ik wil graag naar het conservatorium en ik heb nu dus veel meer tijd voor m’n muziek.
Ik denk dat het goed voor me is geweest, ookal is het op Havo niet zo gezellig.
Veel succes nog! Je moet maar in je achterhoofd houden; als je blijft zitten is het jaar veel gemakkelijker voor je en hoge punten halen is altijd fijn!