blijven zitten.

Hallo , dit topic is voor als je blijft zitten en toch nog over wilt. Zovan ik leerde 1ste rapport niet en daarna ook niet dus me 1ste 2 rapporten waren slecht. (dom dom dom dom) en nu leer ik heel hard en sta ik bijna op overgaan.
* heb jij ook zoiets meegemaakt?
*zo ja , hoe heb je dat aangepakt zodat je toch over kon

en we geven elkaar tips hoe je t best kan leren.

dat is precies mijn situatie momenteel.

mijne ook ik sta 3x een 5

Ik heb op huiswerkbegeleiding gezeten, en het hielp echt!
En verder bedenkken dat je als je blijft zitten een jaar langer op school zit, dus dat je beter dit jaar nog even heel hard je best kan doen. Anders verkloot je eigenlijk 1 jaar van je leven :wink:

Pff heb precies hetzelfde.
Havo 4.
sta nu 4 keer een 5 volgens mij en 2 keer een 5.6/7/8 ofzo en nog 2 6en en een 7
En… ik wil heel graag over x’D

ook mijn prbleem

ik sta nu nog maar 1 vijf, dus daar ben ik wel blij mee, maar als ik zo door blijf gaan, heb ik er volgende week weer 4. :stuck_out_tongue:
ik zit in 3havo, en als je kijkt wat er bij ons nu in de tweede zit, wil je daar niet bij in de klas komen, dat is mijn enige stukje motivatie. :’)

Voor als je blijft zitten en toch nog over wil?
haha juist.
Ik doe dit jaar over, had vorig jaar 3 vijfen en 1 vier, dus moest ik blijven zitten.
Nu heb ik 3 vijfen… maar red ik wel. Hoop ik.

Ik had in 3vwo 13 minpunten, en ik heb ze allemaal kunnen ophalen in 1 periode.
De techniek de la technieken; gewoon heel hard werken en je er helemaal voor inzetten.

1 minpunt, is dat 1 onvoldoende? vast niet, of wel? Snap dat nooit :’). Dat hebben we ook niet bij ons op school dus vandaar ghehe.

Ik kan heeeeel misschien nog over, maar op dit moment voel ik me zo kut, het lukt gewoon niet meer. En ik zie in mijn schoolmail dat mijn mentor mij morgen wil spreken, als ik morgen al te horen krijg dat ik het niet meer red ga ik echt kapot! Ik ben dit jaar een tijd ziek geweest, daarom red ik het dus niet. Ik sta op dit moment voor drie vakken een 5.4 dus nog één voor voldoende halen voor die vakken. En voor scheikunde sta ik een vijf en wiskunde een 4. En voor bv heb ik een vijf.
:’(

Ik heb wel gehad dat ik op de basisschool heel slecht was op school en naar een speciale school zou moeten…
Maar opeens in groep 7/8 zag ik het licht ofzo en kon ik gewoon vmbo kader doen

Ik blijf waarschijnlijk dus zitten op 3 vwo, maar ik vind dat mijn school zo’n raar systeem heeft… Toen ik in de brugklas zat was het gewoon elke nieuwe periode de nieuwe punten, maar nu tellen de punten t hele jaar door, dus stel je staat een 5,2 en je haalt een 8 dan haalt dat amper 0,1 naar boven aan t eind van t schooljaar. Heel raar en vervelend.

* heb jij ook zoiets meegemaakt?
nee
*zo ja , hoe heb je dat aangepakt zodat je toch over kon
maak aan het begin van het jaar een goede start!
ik heb zo’n hekel aan mensen die gewoon geen ene fuck doen en dan aan 't eind van het jaar denken van: hmmm shit maar ik wil wel over.
ik heb geleerd dat je moet werken voor iets dat je wilt en niet dat het je komt aanwaaien.

ik ben vorig jaar al blijven zitten. eerst vond ik t een ramp, maar nu valt t wel mee, hoewel ik toch liever over was gegaan. en nu sta ik weer 3 5en :flushed:

dit is ook mijn situatie:S maar ik weet niet of ik nog wel over wil, want ik heb echt hele belangrijke basis gemist en als ik dit jaar overga, blijf ik volgend jaar waarschijnlijk zitten… en ik denk erover na om mn profiel te veranderen als ik blijf zitten, maar ik ben er nog niet over uit, want ik weet niet hoe dat gaat uitpakken…
ik sta nu een 4 en 2 5’en (allemaal voor mn profielvakken… ik stond ook nog een 3 voor NLT maar dat heb ik vandaag laten vallen xD)

1 Minpunt is een 5, maar een 4 zijn er 2 en een 3 zijn er 3. Dus 12 minpunten kunnen 12 vijven of 6 vieren of 4 drieën zijn.