Blijven zitten op opdracht

Hey,

Ik heb even een vraag. Op onze school werken ze met ‘handelingsdelen’. Ik weet niet of dit op elke school zo is, maar kort uitgelegd: opdrachten die voldoende moeten worden beoordeeld. Zonder voldoende niet over.
Nou, ik ben de afgelopen week een beetje ziek, ben vaak niet in de lessen. Ik hoorde dus net dat ik blijkbaar morgen een handelingsdeel voor economie moet inleveren, namelijk een groepsopdracht: filmpje maken. Ik ben ziek, morgen kom ik ook niet op school, ik wist niks van de opdracht én heb geen groepje. Ik kan me ook niet zomaar bij een groepje aansluiten aangezien de leraar ze heeft gemaakt. Heb mijn docent en coordinator net gemaild.

Hoe kan ik dit het beste oplossen?! Zou het belachelijk vinden als ik op zo’n stomme opdracht zou blijven zitten. Oh ja, de deadline voor handelingsdelen en praktische opdrachten was eigenlijk 30 mei. Dus ik snap ook niet waar deze opdracht opeens vandaan komt.

Nouja thanks :slightly_smiling_face:

Rare situatie. Contact opnemen met je leraar en uitleggen, lijkt mij niet dat ze je geen kans gaan geven alsnog een voldoende te krijgen voor je handelingsdeel.

Ja, in de regels staat wel dat als je ziek bent op de dag van inleveren, je een vervanger moet regelen die het voor je kan inleveren. Maarja, ik heb de opdracht en het groepje geen eens. En verder staat er als je te laat bent raak je een herkansing kwijt (geen probleem voor mij verder) en moet je hem zsm inleveren. Dat zou dus maandag worden. Maar dan zit ik nog met het groepjesprobleem haha. T__T waarom moet alles ook in groepjes, ik doe alles veel liever alleen.