Blijven verven of helemaal laten uitgroeien?

ik heb een jaar geleden ongeveer mijn haar laten blonderen, ik heb dat wel eens eerder gedaan maar de 2e keer gebeurde het bij een thuiskapper en ze had niet genoeg spul van iets ofzo dus toen is het te blond geworden, toen hebben we het wat donkerder geverfd bij een echte kapperszaak, maar nu is het aan het uitgroeien, bovenin is het donker en net onder mijn oren begint het blond te worden. Dus het is al heel ver uitgegroeid, en ik dacht ja als ik weer ga verven blijf ik bezig dus ik laat het maar gewoon uitgroeien, maar dit duurt me al veelste lang en ik erger me er dood aan, dus wat zal ik doen: laten uigroeien of opnieuw blijven verven?

Uitgroei is heel lelijk,maar je moet er gewoon even doorheen. Als je het weer gaat blonderen krijg je straks weer uitgroei. Ik zou er gewoon even doorheen bijten!

uitgroei is LELYK

Dit zal wel een heel domme opmerking zijn, maar kan je niet het blonde deel verven zodat het minder opvalt?

^ Dat is misschien wel een goed idee… :slightly_smiling_face:

Je moet gewoon je haar de kleur verven van je normale haarkleur. Dan valt het niet op!

ik had een lichtere uitgroei dan mn haar, nouja t viel niet eens op maar ik ben pietje precies en zie dat natuurlijk weer. dus heb ik mn haar vanochtend bij de kapper naar mn eigen haarkleur terug geverfd en nu geen last meer van uitgroei en shit…

Ik dacht net als jij het te laten uitgroeien, maar toen ik best ver was, vond ik het verschrikkelijk en heb ik het weer geverfd wat redelijk bij mijn eigen haarkleur in de buurt kwam.

Inderdaad, je moet gewoon je haar verven in een kleur die dicht bij je eigen haarkleur komt en vervolgens het er uit laten groeien. De uitgroei die je dan krijgt valt bijna niet op:)

Gewoon in je eigen haar kleur laten verven.

Ik zou het dan gewoon in je eigen haarkleur verven :3

Ik zou het blonde gedeelte in je eigen haarkleur laten verven, dan valt het minder op.

Ontkleuren misschien en daarna
moet je het wel heel goed verzorgen met
haarmaskertjes want anders is het zo droog
Of wat ze al zeggen het blonde stuk verven in je eigen kleur

hmm, ik zou het gewoon naar je eigen haarkleur terug laten verven, en het later als alles weer is uitgegroeid en geknipt weer opnieuw beginnen met verven (en dan wel gelijk goed natuurlijk)

Maar dit is misschien een domme vraag, maar als ik dat blonde dan in m’n eigen kleur verf, moet ik het dan nog weer laten bijwerken of kan ik het gewoon 1x verven en dan laten uitgroeien (ook al zie je dat niet) en dan gewoon weer m’n eigen kleur hebben?

^ dat, of knip je haar ietsjes korter :3

je haar over verven naar je eigen haarkleur en dan uitlaten groeien.

niemand die het ziet :wink:

ik heb ook best wel donkerblond haar, en ook een keer heel erg laten blonderen, verschil was echt groot,
vond het toch niet mooi, en alles gewoon zo in een keer laten uitgroeien,
het was niet leuk idd, maar ben er gelukkig wel vanaf, ik had het ook eerst me eigen kleur weer moeten verven, en idd dan pas laten uitgroeien