Blijven vechten voor hem of opgeven?

Hey meiden, ik heb even jullie mening over iets nodig.

Nou, vorig jaar ontmoette ik een jongen via een vriendin. we waren toen op een feest en bij het eerste oogcontact was ik al verkocht. helaas heeft hij wel n vriendin, die avond heeft hij wel veel met me geflirt en we hebben daarna veel contact gehad.

Ik begon hem met de dag leuker te vinden maar het kon natuurlijk nooit wat worden omdat hij een vriendin had en nu nog steeds heeft. hij zegt dat hij niet zijn vriendin wil verlaten voor een ander en hij zegt wel dat hij me leuk vind maar nog steeds verliefd is op haar.

ik voel me zo zo zoo ongelovelijk dom dat ik nog verliefd op hem ben… maar ik kan hem niet uit me hoofd zetten. hij heeft al zeker 2 a 3 jaar met die vriendin en ik weet dat het toch niet uit zal gaan. wel weet ik dat als het uit gaat wij wat krijgen

Wat ik van jullie wil weten is; is het het waard om door te blijven gaan en voor hem te vechten? of moet ik hem uit me hoofd zetten? - wat ik al te vaak heb geprobeert maar niet lukt -

x

Je zegt het zelf al nee. Hij zegt zelf al dat je geen kans maakt dus vergeten die jongen. En wrm hij met je flirt is ook dom, want hij weet dat hij een meid heeft

Hij heeft een vriendin, dan zou het gelijk klaar moeten zijn. (;

niet doen, het gevoel kan altijd nog terugkomen.
jou keus of je zo’n ontrouwe jongen wil, hij hoort niet te flirten als hij een vriendin heeft.

Uit je hoofd zetten. Hij heeft een vriendin & dan hoor je van hem af te blijven.

Hij heeft een vriendin en hij zegt dat hij haar niet wil verlaten voor jou. Dat zou je al gelijk van antwoord moeten voorzien.

Hij heeft een vriendin. Ja.
Loslaten. Move on.

Sorry, maar ik snap dit niet. Die jongen heeft een vriendin en gaat niet zomaar weg bij die vriendin en jij vindt hem alleen maar leuk. Waar de fuck haal je dan vandaan dat je ‘voor hem’ kan ‘vechten’? Laat hem met rust, ga verder met je leven.

Kan je nog zo verliefd zijn, het is al walgelijk dat je het tot zover hebt laten komen! Je bemoeit je niet in andermans relaties… Voor mij de gouden regel… Wat nou als jij iets met hem had en een ander meisje deed dit bij jouw vriend?

Daarbij heeft hij waarschijnlijk contact met jou gezocht om zichzelf te vleien, kijken of hij nog goed in de markt ligt. Mannen hebben dat vaak nodig om zich zeker te voelen hoe zielig dit ook klinkt. Wie weet doet hij dit nog wel bij meer meiden…

Laat het los, vergeet hem. Als hij je echt zo leuk vond had hij wel actie ondernomen.

Hoewel het moeilijk is, is het de beste keuze om hem te vergeten. Als jij een vriend hebt, wil je ook niet dat iemand anders hem gaat zitten af te pakken. Hij zegt zelfs dat hij zijn vriendin niet zou verlaten voor jou, dus dan vind ik dat je zeker niet mag aandringen! Ik zou ook niet met hem blijven flirten, dat maakt het voor jou enkel moeilijker om hem uit je hoofd te zetten.

Er is niks om voor te vechten…

Uit je hoofd zetten.

En wie weet flirt hij ook wel met andere meisjes als hij wat met jou zou krijgen, want nu is hij zijn vriendin ook niet trouw.

Dit was mijn eerste gedachte.