Blijven smsen?

Ik heb dus een hele goede vriend waar ik altijd wel goed mee kan praten enzo. Twee of drie weken geleden heeft hij me verteld dat hij verliefd op me is geweest, maar dat het nu wel al een tijdje over is. Ik ben gewoon normaal tegen hem blijven doen en ik bleef met hem praten over alles. Hij had ook wel verteld dat, hoewel zijn verliefdheid over is, hij soms nog wel jaloers is als ik vertel over een andere jongen, maar hij wou toch dat ik alles bleef vertellen dus doe ik dat ook.

Maar nu komt het probleem dus eigenlijk, ik praatte heel vaak met hem op msn, maar nu is hij op vakantie dus smsen we enkel. Maar dan wel élke dag. Ik vind het leuk zo, maar ik ben bang dat hij terug verliefd op me wordt, want zo lijkt het wel… Zijn smsen zijn altijd wel wat flirterig geweest, dus ik deed het gewoon terug. Maar nu lijkt het toch anders…

Moet ik gewoon met hem blijven smsen, en doen zoals altijd? Of een beetje afstand nemen? Ik wil hem geen hoop geven want ik ben écht niet verliefd op hem!

Ik zou gewoon normaal tegen hem doen, maar hem wel duidelijk maken dat je niet verleifd op hem bent en ook niet uit bent op een relatie.
Zo hou je hem ook niet aan het lijntje.

Of minder smsen, of heb nog een keer heel duidelijk maken dat je niets met hem wilt.

word geen dinges blijf smse!
(dat was het eerste waar ik aan dacht bij de titel maargoed)

Ik zou wel gewoon blijven smse maar hem wel echt duidelijk maken dat het alleen als vrienden is

gewoon blijven smsen maar niet alles net zo flirterig als hem terugsturen… als je begrijpt wat ik bedoel.

Om de 2 dagen antwoorden + niet meer zo flirterig.

Inderdaad.
Als hij bv. met allemaal hartjes stuurt, gewoon terug sturen. Maar zonder de hartjes ofzo.

Hij blijft nog steeds een goede vriend, dus ik ga hem niet negeren ofzo :wink:
misschien best niet meer flirterig terug sturen.
En hem duidelijk maken dat ik hem enkel zie als een vriend, is misschien een beetje raar omdat ik niet weet of hij echt wel weer verliefd op me wordt… Ik vermoed het alleen…