blijven slapen

Hai,
ik ben 15 ( over een week 16 ) en ik heb al 16 maanden een relatie met een lieve jongen van 20. Tussen mijn ouders en hij gaat het goed,
maar er is 1 probleem, ik mag niet bij hem blijven slapen of andersom
omdat ik zogezegd ’ te jong ’ ben…
dus nou moet hij mij altijd 's avonds terug brengen, of mijn ouders mij komen halen, of met feesjes ofzo moet hij me naar huis brengen terwijl het gemakkelijker is dat ik gewoon bij hem blijf… snappie? :slightly_smiling_face:
ik heb al enkele keren geprobeerd om het duidelijk te maken aan mijn ouders maar mijn uitleg wordt gewoon weggewaait ;s

• Heeft iemand het zelfde probleem gehad ?
  • of iemand de oplossing hoe ik mijn ouders kan laten inzien dat ze verkeerd zijn in dit ?
    x

Ik snap het probleem van je ouders wel…
Hij is wel 5 jaar ouder en iemand van 20 is wel een stuk verder dan iemand van 15. zeg nou zelf.
Misschien moet je hem eerst is bij jou laten logeren, overleggen of dat mag ofzo, in een logeerkamer ofzo dat ze in ieder geval aan m wennen en m leren kennen dat het gewoone en hele lieve jongen is?
Ik weet niet.
Goed met ze praten?

Myn vriend zyn ouders zyn gelovig, geen seks voor huwelyk dus die mag hier ook nooit slapen! Gotsie.

Maar praten met de ouders?

ik mag ook niet bij mn vriendje blijven slapen, we zijn allebei 15 en hebben nu 9 maanden, ik wilde met oud en nieuw bij hem blijven slapen omdat hij me anders zo laat moet thuis brengen (dat doet hij wel hoor:P) van zijn ouders mag het ook, maar van mijn ouders niet, zelfs niet als ik op de kamer van zijn zusje slaap…
ik wordt er zo gek van…
verder heb ik echt geen tips, ik praat moeilijk met mn ouders over dit soort dingen:S

Ik wil t ook graag binnenkort, ik ga t denk ik gewoon vragen…

Ik zou in jou geval gewoon eerlijk zeggen wat je ervan vind en idd argumenten gebruiken.
Net alsof ze hiermee denken tegen te houden dat jullie seks hebben XD

mijn ouders zijn gelovige en mag geen sex voor 18de maar wie zegt dat we sex hebben als we bij elkaar slapen… maar ik mocht eeerst ook niet bij mij vriend slapen maar nu wel… zijn moeder had gebeld en uit gelegd dat ik op een andere kamer sliep en dat is waar…(lig snacht wel bij me vriend hoor maar dat weten ze toch niet ) stel dat voor en laa anders de ouder van je vriend bellen

Nou ik heb dus ook zo’n stom kutprobleem. Want mijn vriend en ik hebben nu 15 maanden verkering. ik ben 17 en mn vriend is volgende week 19. Mn vriend en mijn ouders kunnen het heel goed met elkaar vinden. toen we op vbakantie waren sliepen we ook bij elkaar en heeeeel soms mag hij bij mij blijven slapen alleen met oud&nieuw wil ik bij hem slapen, mag het niet :pensive:
Ik snap niet waarom hij wel bij mij mag slapen en ik nooit bij hem… Slaat toch nergens op! Maarja ik ga dus echt niet met min 10 naar huis fietsen hoor =s. Sorry voor het lange verhaal maar moest het ook even kwijt, ben boos =( en ik kan je ook niet helpen, moet zelf ook nog een plan verzinnen… pfff

je fiets is vastgevroren? je sleutel is kwijt? nee hoor we hebben tot 's ochtends doorgefeest!

Nee dat kan niet want we gaan wel met de auto naar zijn huis. hij woont 2 dorpen verderop=O maarja daarna wil me vriend natuurlijk wel drinken en ik geef hem gelijk ook haha. Nja ik bedenk nog wel wat. en als ik het niet mag ga ik echt hard janken. Want ik wil wel het nieuwe jaar in met hem … Nja toch bedankt :wink:

zeggen dat al zou je met hem willen batsen, je dat toch wel doet zonder bij hem te blijven slapen en dat dat het probleem dus niet kan zijn, dus je moet gewoon bij hem kunnen slapen.

nou dat lijkt me een perfecte rede om niet te rijden toch :wink:

of je zegt dat de auto is ontploft door een vuurpijl ofzo :stuck_out_tongue:

Ik mocht eerst ook niet, btw ik ben nog steeds 15,
maar ik heb gewoon gezegt, van als je je dochter vertrouwt weet je dat ik geen rare dingen doe, en je vertrouwt je eigen dochter toch wel?, boven dat is het veel makkelijker dan steeds heen en weer vliegen, en mochten we wat willen gaan doen zou dat zelfs onder schooltijd kunnen. toen mocht et wel.

ja dat wou ik zeggen tegen mijn ouders van ; ja het gebeurt toch ook al blijven we niet bij elkaar slapen, maar dat durf ik niet (:
Als ik zeg dat het gewoon handiger is als ik blijf slapen ofzo dan zeggen ze ; nou dan moet ie maar niet samen zijn met iemand van 15…
nou ? dat vind ik grof!
ik kan er niet gewoon over praten, heb ik daarstraks geprobeerd,
maar dan begin ik te roepen…
het enige waarom wij samen willen slapen is omdat het handiger is ( en het zalig wakker worden naast elkaar dan (: )
Aaargh. ik wordt er zot van …

ik heb al bijna 2 jaar met mn vriend en ik mag nog steeds niet bij hem in 1 kamer slapen. Maar ik ben al blij als hij in de logeerkamer mag slapen! Zijn ouders zijn het trouwens hier mee eens, omdat ze ons te jong vinden. Ik ben nu 16 en hij 17(bijna 18).

ik ben 15 (bijna 16 ) en heb een vriend van bijna 18 en we slapen al best lang bij elkaar, het mocht wel van me moeder maar alleen als ik aan de pil ging
en dt heb ik gedaan
en dus komt ie dus zo bij me slapen :grinning:

Ik heb 2,5 jaar met myn vriend en hy mag vn zn ouders ook niet slape niet by hem en niet by my, vn mn vader mag ik al sinds altyd by iedereen blyven slapen omdat die weet dt ik nooit iets doe wat niet mag. Maar myn vriend is zigeuners en by hun is tt zo als je slaapt dn ben je getrouwd. Maarja ff naar jou vraag, ik heb misschien een tip voor je, zeg gewoon tegen je ouders van; pap/mam als ik echt sex wil hebben kan ik dat ook overdag of savonds doen daarvoor hoef ik niet perse voor te blyven slapen, misschien zien ze tt dn wel in. Succes.

Oow ik ben echt zo bang, morgen ga ik gewoon zeggen ik ga bij hem slapen doei!
als ik dan nog niet vermoordt ben… nog iemand met die probleem hier?

Modepopje, gelieve niet oude topics omhoog te halen.
En overleg gewoon goed met je ouders, want zulke dingen tegen hun zin doen werkt ook niet.

@Akirameru: Best wel sneu :’)
Als ze er zelf een topic over aan maakt zegt iedereen ‘‘hier is al een topic over’’ en als ze één ‘‘upt’’ mag ze dat niet doen haha :’)

Maar oude topics omhoog halen zijn inderdaad vervelend.