Blijven slapen

.

Hij kan toch ook in een ander vertrek slapen?
Ik zou het er met je ouders over hebben, misschien vinden ze het geen probleem en anders zijn er altijd oplossingen te bedenken.

Persoonlijk vind ik na drie dates wel heel snel.

Ik vind het niet snel, maar ja ik ben 21, woon op mezelf en heb vrijwel altijd op de eerste date seks. Ligt dus een beetje aan de situatie. Leg het aan je ouders voor, dat je graag wilt dat hij komt enzo. En anders logeerkamer of tweede matras op de grond?

kent hij een jongen die op je verjaardag komt? zo ja, misschien kan hij bij hem slapen. en misschien is er wel iets van een goedkoop hotelletje in de buurt bij jullie, dan kan hij altijd daar slapen. Happy birthday alvast! X

Persoonlijk vind ik het wel snel als jullie samen in één bed slapen, of op dezelfde kamer. Misschien kan hij ergens anders slapen, gewoon op een luchtbed in de huiskamer?

De reden dat hij blijft slapen is omdat het gewoon niet anders kan, in dat geval vind ik het niet snel hoor. Ik zou het aan je ouders voorleggen en duidelijk maken dat het echt niet anders kan. Ik snap het wel als ze nee zeggen trouwens.

Weten ze dat je hem via internet hebt ontmoet?