Ik heb via mijn vriendin een jongen leren kennen. We praten nu al bijna 2 maanden op app en hebben elkaar 2 keer ontmoet. Beide keren dat ik hem heb ontmoet was met een vriendin en heb ik hem dus niet echt kunnen leren kennen. Over een paar weken is hij een week alleen thuis en vroeg hij of ik bij hem wou blijven slapen. Ik twijfel heel erg. Ik ben 15 hij 18 ik ben ook nog maagd en heb hem duidelijk aangegeven dat ik sws nog wil wachten met seks en dat respecteert hij ook. Het enige wat me nu gewoon weerhoud is dat ik niet weet hoe hij echt is wat als het super kut gaat zijn… Mijn vriendinnen zeggen dat het niet verstandig is maar ik weet het echt niet want ik vind hem echt heel leuk.
Persoonlijk zou ik het niet doen. Zoals je zelf aangeeft, je weet niet hoe hij echt is.
Misschien is het verstandig om eerst nog een aantal keer met zijn tweeën af te spreken?
Ik zou nog een paar keer gewoon afspreken met z’n tweeën en pas als je er een goed gevoel bij hebt bij hem blijven slapen.
Persoonlijk zou ik het ook niet doen.
Ik zou het ook niet doen, maar persoonlijk slaap ik ook niet zomaar bij een jongen.
Ik zou eerst nog wat keren alleen met hem afspreken, want via app kan iemand zich gemakkelijk anders voordoen dan dat hij werkelijk is en je hebt nooit een echt gesprek met hem kunnen hebben doordat er iemand bij was. Dus spreek eens af in een park, bij de MC Donalds, bij de film of waar dan ook, zodat jullie elkaar beter leren kennen.
Woont hij ver weg? Je kan toch ook een keer logeren als zijn ouders thuis zijn en jullie vaker hebben afgesproken, lijkt mij?
Je zegt zelf al dat je hem nog amper kent en hem nog maar 2x in het echt hebt ontmoet. Kortom, je zou dan bij een vreemden gaan slapen (zo zie ik het dan). Beetje gek is dat wel toch dus ik zou het zelf echt niet doen.
Ik zou het ook niet doen. Jullie moeten elkaar eerst maar wat beter leren kennen.
Als een jongen zegt alleen thuis te zijn en je dan vraagt te slapen zou ik er wel vanuit gaan dat hij seks wil, al helemaal omdat je hem nog niet echt kent. Ik zou het echt niet doen, je weet nooit wat hij allemaal van plan is. Mocht je hem leuk vinden zou ik eerst een paar keer met hem afspreken overdag, dan leer je hem ook gelijk wat beter kennen.
Ik zou het echt niet doen als ik jou was. Ook omdat je nog wat jong bent, vind ik het niet bepaald verantwoordelijk. Ik ben een stuk ouder en zou ook niet zomaar bij een jongen slapen, het heeft me een maand geduurd voordat ik bij m’n huidige vriend voor de eerste keer sliep. Daarbij hetzelfde als hierboven wordt gezegd: een jongen die alleen thuis is en een meid uitnodigt om te slapen gaat hij uit van seks (niet elke jongen zal zo zijn maar ga er maar uit van wel).
Je kent hem nog niet goed, en je hebt elkaar nog maar 2 keer gezien in real-life. Je geeft zelf al aan dat je twijfelt, bij twijfelen niet doen! Ga een keer wat afspreken, probeer de hele dag wat leuks te plannen met elkaar. Leer elkaar eerst beter kennen, dan kun je over een maand of 2 bij elkaar slapen. Dan ben je ook veel meer bij elkaar op je gemak!
Mee eens!
Dit. Je hebt hem twee keer gezien, hoe goed ken je hem? Ik snap dat je hem leuk vind, maar ik zou echt eerst een aantal keer overdag afspreken en dan zien of je hem nog steeds leuk vind.
Nou jullie hadden allemaal gelijk… vorige week heeft ie me gedumpt en zei die dat het beter was dat we er niet meer mee door gingen omdat hij nog niet klaar is voor een nieuwe relatie. Hoor ik gisteren van vriendin dat een van mn vriendinnen over 2 weken bij hem gaat slapen. Voel me echt gebruikt.
Gelukkig dan maar dat je van hem af bent!
Nou, dat bewijst toch dat we enigszins gelijk hadden… Maar wel echt rot en wel beter dat je er nu achter komt!
Dat bewijst maar weer wat voor een gozer hij is! Beter ben je van hem af, je verdiend veel beter!