Blijven slapen

Hoihoi,

Ik heb dus sinds kort een vriendin (biseksuelen all the way, jaja), en tja knuffelen op bed is heel leuk alleen niet als je na 2 uurtjes weer weg moet, we zijn beide heel druk. en toch, met haar in je armen in slaap vallen is toch beter dan alles?

alleen, ja, natuurlijk, ouders. mijne weten het van ons en vinden het geen probleem, ze zijn vrij chill. die van haar dan weer niet en blijven nee zeggen, terwijl ze denken dat ik een ‘normale vriendin’ ben. dr ouders zijn gescheiden en bijde doen ze moeilijk. t mag niet bij haar, en niet bij mij (volgens haar ouders dan).

enige tips, ideetjes, dingen, dat het wél mag?

knuffels :heart:

Hey,
Leuk dat je ouders zo chil zijn daarin.
Tja hier weet ik niet direct iets op…
Maar ik wil toch proberen helpen.
Misschien kan je zeggen dat je een pyjamafuif organiseert en haar uitnodigen. Ke zei dat de ouders van je vriendin denken dat ze een gewone vriendin is wel dan zie ik daar alvast geen probleem in. Laat je vriendin erover rustig praten met haar ouders bijvoorbeeld met de vraag waarom ze er tegen zijn en of ze dan niet willen dat ze gelukkig is. En ook waarom je niet eens mag komen slapen ze kunnen jullie altijd nog komen controleren als ze dat willen. Ik weet dat dit niet ke droom is maar het is een begin. Na verloop van tijd zal steeds meer mogen en groeit het vertrouwen en respect zo ging hebt ook bij men zus dusja…
Ik hoop dat je hier wat aan hebt.
Succes meid you can do dit!
X