blijven slapen

Hey meiden,
Volgende week ga ik voor het eerst bij mijn vriendje slapen. Ik vind het best wel spannend, geen idee waarom precies.
Hebben jullie ervaringen of tips?
Liefs x

Hebben jullie al wat gedaan, of niet? En dan bedoel ik verder dan zoenen.
Verder; het is toch gewoon je vriend? Ga gewoon 's avonds wat leuks doen met elkaar en dan slapen. Mag je bij hem op de slaapkamer of moet je apart slapen? De kans bestaat dat er wat gebeurt als jullie bij elkaar slapen, maar als je dat al gedaan hebt, is er geen reden om zenuwachtig te zijn toch? Doe gewoon je ding zoals je thuis ook doet.

Ja we zijn al verder gegaan, dus eigenlijk hoef ik me nergens zorgen om te maken. Maar denk gewoon omdat het de eerste keer is dat ik het spannend vind haha

Dan hoef je je daar geen zorgen om te maken. :slightly_smiling_face: Doe gewoon lekker je ding en je ritueeltjes die je ook altijd doet. Houd er wel rekening mee dat je slechter kunt slapen; ik slaap altijd moeilijker in op ‘vreemde’ plekken en de eerste paar keer ook toen ik bij mijn vriend sliep.

Ja, houd er zeker rekening dat je slecht slaapt en dat bleef bij mij de eerste keren ook zo. Na vier keer ofzo was ik er aan gewend dat er iemand naast me sliep en ging het gewoon goed. Maar vooral de eerste nacht was anders.
En zoals Cucumber zegt, gewoon doen wat je altijd doet!
Heel veel plezier in ieder geval, want het is geweldig fijn hihi

Was ik ook, gezonde spanning :wink:

In het begin is het ook spannend. Maar dan vooral gezonde spanning :upside_down_face:
De enigste tip die ik je kan geven is: blijf jezelf en slaap niet met make-up. Laat zien wie jij echt bent. In het begin was mijn onzekerheid vooral mijn make-up (niet dat ik veel draag, alleen mascara en oogschaduw), dus liet ik die 's nachts op. Maar dat moet geen ‘schaamte’ of ‘onzekerheid’ zijn; je moet trots zijn op wie je bent. Hij laat je echt niet vallen door dat laagje make-up.

Geniet er van en laat je een beetje meeslepen die dag. Je moet niet onzeker worden of plannen van te voren, dat loopt toch vaak anders af. Ik kan je alleen maar zeggen dat het super leuk is, zo’n eerste nacht samen. Alleen was mijn ervaring dat ik voor geen meter sliep en dan doel ik niet op ‘vunzige doeleinden’, haha! Ik ben nogal een lichte slaper, dus ik hoorde elke ademhaling en draai van hem. Nog steeds trouwens, na drie jaar. Maar het idee dat we samen slapen; lepeltje lepeltje is gewoon fantastisch! :hugs:

Veel plezier!