kijk ik hoop dat jullie mij kunnen helpen…
Mijn vriend mag gewoon bij mij blijven slapen enzo ook in hetzelfde bed. maar dan komt de vraag mag ik bij hem slapen. “NEE, Ik ben je moeder en hoef dus ook geen reden te geven waarom niet” en ik vraag echt iedere keer waarom niet maar ik blijf die reactie krijgen en helemaal niks anders of ze negeert me gewoon.
Ze denkt op dat punt alleen maar aan zichzelf
weet iemand raad met zo’n moeder? mijn vader het daarin tegen prima.
we zijn 5 maanden samen en tja hij slaapt al vanaf 2 maanden bij mij thuis bijna ieder weekend.
iemand raad? plz? ik weet et echt niet meer
Weet je vader toevallig wel waarom het niet van je moeder mag?
Misschien voelt je moeder zich niet comfortabel dat je bij een ‘vreemde’ gaat slapen, a.k.a. zijn familie.
Als jullie ouders elkaar eerst ontmoeten en je moeder meer een gevoel heeft bij wie je terecht komt, dat ze het wel goed vind (tenzij de ontmoeting slecht gaat, dan heeft het een hele andere werking).
^ die hebben elkaar al leren kennen na 1 maand, en ze zijn ook bij ons geweest toen ik geslaagd was voor mijn rijbewijs dus elkaar kennen ze al.
En mijn vader snapt het ook niet helemaal dus ik vind het nogal een lastige situatie
ik zou het gewoon even laten rusten…? als je er iedere keer om gaat zeuren wordt het sws geen ja
je mag tenminste met hem slapen,… dat kan ik niet zeggen
Misschien kan je aan je vader vragen om er een keer over te praten met haar? Ik doe dat nog wel eens en meestal komt mijn moeder daarna zelf naar me toe om het uit te leggen.
Succes xx
Kijk het even aan. Wss mag het over een paar maanden wel. Sowieso slapen jullie ieder weekend samen dus dat is toch ook leuk. Zijn er zat die dat niet eens mogen.
Misschien heeft je moeder het gevoel dat als jullie bij haar thuis samen zijn dat ze controle heeft? En als jullie samen ergens anders slapen dat ze geen idee heeft wat er gebeurt?
Ik denk dat je moeder bang is de controle te verliezen. Praat er met je vader over, misschien denken jullie er hetzelfde over!
bedankt meiden. ik denk dat jullie gelijk hebben en moet haar misschien voor de zoveelste periode een rust punt geven en wil ze de controle niet verliezen.
Ik belde mijn moeder eens een keer laat op toen ik bij hem was om te melden dat ik daar sliep (voor de eerste keer). Misschien dat eens proberen
Dit denk ik ook ja.
Even laten rusten en ga dan over een tijdje met je moeder om de tafel. Ga niet meteen in de aanval en zeg dat je begrip hebt voor haar keuze maar dat je ook graag een keer bij hem wil slapen, en niet altijd thuis. Vraag of ze eventueel haar redenen wil toelichten. If not, dan heb je pech. Maar misschien als je zegt dat je begrip hebt voor haar keuzes dat dat gewicht in de schaal legt en ze misschien wil uitleggen waarom het niet mag.