Blijven slapen en ongesteld.

Hallo,

Ik heb sinds gisteravond officeel een relatie met een geweldige jongen.
We kennen elkaar al een half jaar.
En het is de bedoeling dat ik volgend weekend bij hem blijf slapen, ik ga mee naar zijn vrienden en de treinen rijden snachts niet dus ik blijf slapen.
Nu word ik waarschijnlijk rond donderdag ongesteld. Waar ik dus best wel van baal.
Opzich heb ik nooit zulke problemen ermee met het ongesteld zijn, lek vrijwel nooit door en slaap gewoon met tampons in. Maar toch vind ik het erg genant.
Nu probeer ik morgenochtend de huisarts nog te pakken te krijgen om mij primulot voor te schrijven en hopelijk kan ik dat dezelfde ochtend nog halen bij de apotheek zodat ik het net optijd drie dagen van te voren in kan nemen, zodat ik dus niet ongesteld word.

Maar wanneer dat niet lukt, zal ik toch ongesteld zijn dit weekend. Wat doen jullie in zo’n situatie. Gewoon vertellen tegen hem of iets anders. Ik vind het toch allemaal wat spannend dus hoop een beetje gerustgesteld te worden.

Gr.

Als het niet meer lukt zou ik het gewoon zeggen, van ja sorry ik heb m’n maandelijkse feestje dus het gaat hem niet worden vannacht.

Het is toch je vriend? Ieder meisje wordt ongesteld, dat weet hij ook. Hij zal het echt niet raar vinden. Doe gewoon wat je normaal ook doet, desnoods een tampon én maandverband zodat je sws niet doorlekt. Vertel hem dat je ongesteld bent, hij zal er heus geen punt van maken!

Dat is mijn mening in ieder geval. Om zo’n reden zou ik echt niet van die primulot slikken.

Je weet maar nooit als het heel gezellig word…

Oke, ja denk ook niet dat het een probleem zal zijn voor hem. Maar vind het zelf een beetje ongemakkelijk om ergens anders in huis te slapen en daar ongesteld te zijn, en het verschonen enzo. Maar denk dat hij het toch niet erg zal vinden.

Gewoon niks. Is gewoon de natuur, kan jij ook niets aan doen.
En wat betreft het verschonen, ik probeer altijd gewoon heel sneaky een maandverband (of tampon, al helemaal makkelijk) in een broekzak oid te stoppen en dan gewoon naar de wc te gaan.
En als het heel gezellig wordt… ja, ach volgende keer beter toch.

Ja oke, denk dat ik het toch maar gewoon zo laat.
Tampons stop ik altijd in m’n bh, dus kan op elk moment verschonen.
En we komen s’nachts laat terug dus dan kan ik dan ook nog een keer extra doen, zodat ik zeker weten niet door gelekt ben s’morgens.
Nu maar hopen dat ze daar overal een prullebak in de wc hebben staan.
heb gelukkig nooit last van buikpijn dus dat zal geen probleem worden.