Blijven slapen bij vriendje

Mijn ouders zijn best wel old-fashioned
Nouja, vooral mijn moeder.
Maar, nu vroeg mijn vriendje gisteren of ik morgenavond bij hem blijf slapen.
En ik heb gewoo het gevoel dat ze nee gaan zeggen.
Dit komt doordat ik hiervoor ook een vriendje had, waar ik ongeveer 2 jaar mee heb gehad, en ze hebben nooit toegestemd. Dus heb ik het stiekem gedaan, maar daar schiet je ook niks mee op.
En daar kan ik echt heel slecht tegen omdat iedereen om me heen wel bij hun vriendje mag slapen.
Maar mijn moeder komt dat met het argument dat het nergens voor nodig is en blabla.
Dus wat is jullie ervaring hier mee? Wat zal ik tegen mijn moeder/ouders zeggen?

zoekfunctie :wink:

Misschien dat je eerst met je vader kan praten/ hem overtuigen.
En dan vervolgens samen naar je moeder gaan?
Echte argumenten weet ik niet, daarvoor kun je denk ik het beste even de zoekfunctie voor gebruiken!
xx

Vraag hoe oud zij was toen ze voor het eerst bij haar vriendje bleef slapen en hoe ze dat had ervaren en waarom ze dat wou enzo.
Dan begin je er al wel over, maar is de aandacht niet gelijk op jou gevestigt, zo is het misschien ook makkelijker om haar over te halen? Of schrijf van te voren punten op waarom je het wilt etc. zodat je niet hoeft na te denken over redenen tijdens het gesprek.

Ik weet niet hoe oud je bent, mja mijn ouders hebben daar nooit moeilijk over gedaan, was ook pas 17 toen ik voor het eerst bij me vriendje bleef slapen, had er eerder nooit behoefte aan, maar ik vind het gewoon fijn om s’ochtends met een kus van hem op je wang wakker te worden, dat maakt gelijk me hele dag goed :grinning:

iig good luck!

ik weet niet hoe oud je bent?
maar ik neem aan dat je oud genoeg bent om eigen verantwoording te kunnen nemen. Ik denk dat je moeder bang is dat er ‘rare’ dingen gebeuren ofzo. (Dat je seks hebt?) En ik neem aan dat je daar wel voorlichting over gehad hebt :stuck_out_tongue_winking_eye: Zij zou eigenlijk niet moeten bepalen wanneer jij daar klaar voor bent en wanneer je dat mag doen. Dat bepaal je zelf. En natuurlijk moet je eigen moeder daar ook helemaal niet aan denken, maar zelf doet ze het waarschijnlijk ook :stuck_out_tongue_winking_eye:
Maar als je dat nog helemaal niet wil, waar maakt ze zich dan zorgen om?
Of vertrouwd ze je vriendje niet in dat opzicht ofzo.
vraag het haar gewoon.

Als de reden wrm het niet mag is dat je moeder denkt dat je dan sex gaat hebben fzo, zeg je tog gwn dat dat ook kan gebeuren als je overdag bij hem bent bijvoorbeeld.
vraag in ieder geval eerst wat de reden is wrm het niet zou mogen.
misschien hebben ze nieteens een fatsoenlijke reden, zoals mijn ouders.

Indd wat hierboven staat, zeg dat het ook overdag kan gebeuren en dat je er nog niet aan toe bent. ( desnoods lieg je… )
Vraag aan je moeder hoe zij het vind om met der geliefde te slapen,
zelf ben ik 14 en ik mag wel bij mn vriendje slapen, maar zijn ouders vinden ut niet goed… Argument; het is gewoon lekker om tegen hem aan te liggn, lekker warm en knus.

ik ben zeventien.
En ik ging het gisteren dus vragen.
En natuuurlijk kwam ze weer met dat het niet nodig is en dat het te vroeg in de relatie is. En ze weet dat ik al eerder sex heb gehad met mn ex dus daar hoeft ze niet bang voor te zijn. Het is gewoon echt dat ik naast hem wakker wil worden en dat hij niet me thuis hoeft te brengen.

Je bent inmiddels 17, hebt al seks gehad met eerdere vriendjes (of gewoon jongens?). Waar maakt ze zich dan druk over? Misschien gaat 't erom dat jullie nog niet lang een relatie hebben … Zeg dan dat je echt heel veel van 'm houdt, het wederzijds is en of het niet voor één keertje mag!

Dan ga je toch gewoon tegen je moeder in? Moeders zijn er gelukkig niet om altijd te vriend te houden.
En als je nou 12 was vond ik het weer een ander verhaal maar je bent 17.
Dus, knoop even een goed gesprek aan waarin je duidelijk maakt dat jij gewoon bij hem gaat slapen. Dat zij het nergens voor nodig vindt moet zij weten, zij hoeft niet naast hem te liggen. Jij moet dat wel en jij vindt het dus wel nodig.

Hmm. ik denk dat ze al bijna om is.
maaar ik vind het ook echt té dom voor woorden.
gosh.