blijven of verder gaan

hoi allemaal.
er worden hier veel goede tips gegeven enzo, dus ik dacht: laat ik mijn probleem ook is vertellen.
Er is dus een jongen, en naja ik vind hem wel leuk enzo en hij smste mij ook heel veel enzo en altijd gezellig. Maar nu ineens stopt ie daar helemaal mee, hij doet alleenmaar heel kortaf in zn smsjes enzo, en hij stuur nooit meer spontaan iets, terwijl hij dat eerst wel altijd deed. Ik begrijp ook echt niet waaorm hij dit nu niet meer doet, ik kan me niet herinneren dat ik iets verkeerds heb gestuurd. Moet ik blijven proberen ofzo, of leuke smsjes naar hem blijven sturen en kijken of hij dan weer gaat reageren? dan voel ik me misschien wel een beetje een stalker als hij het niet wil. Of moet ik gewoon over hem heen stappen, en tegen mezelf zeggen dat hij me toch niet leuk vind?
beetje vaag probleem enzo, maa rik zit er wel een beetje mee.
xxxxxxxx

jongens zijn raar, sorry voor je maar i kdenk dat je dit toch echt moet laten.
tenij je zo’n type bent die hem heel boos op gaat bellen en vraagt waarom die niet meer smst. dan meot je dat doen. iig, ik dnek niet dat er nog iets van komt. im sorry for you :slightly_smiling_face:.

je moet gewoon niets meer naar hem sturen, anders vindt hij je straks nog irritant ook
als hij je dan toch wel leuk vond dan gaat hij vanzelf wel smsen en zoniet, dan is hij het gewoon niet waard

Als een jongen opeens meer kortaf begint te doen in zijn smsjes en niets meer uit zichzelf onderneemt, betekent dat dat hij je gewoon niet zo leuk vond. Misschien dat hij dat vroeger wel deed, maar dat hij nu van gedachten is veranderd.

Heeft hij nu misschien een vriendin?

Whoa, waarom bestaan zoveel relaties ineens uit smsjes.

Spreek gewoon met hem af, dan kun je pas oordelen.

mm oke, ik denk dat ik het maar gewoon laat zo en als hij me toch leuk blijkt te vinden dan smst hij wel weer iets leuks ofzo… hij heeft geen vriendin trouwens.

ja jongens zijn echt raar. Ik heb dat ook pas meegemaakt, dat is zo raar. succes ermee :stuck_out_tongue:

Wachten tot hij je weer iets stuurt, en nu gewoon verder gaan.

pffff… ik word zo moe van zulke jongens!
ik heb helaas geen tips, beschouw dit maar als een upje :wink:

Wacht het ff af of praat met hem erover. Je kan het hem ook rechtstreeks vragen, daar moet je nooit bang voor zijn. Het is namelijk best vreemd dat hij ineens minder interesse in je toont, als blijkt dat hij nu al een beetje op je is uitgekeken dan is het mss het beste om weg te gaan. Maar zelf vind ik altijd: je moet nooit weggaan bij iemand waar je van houd. Bedenkt ook dat hij mss wel een drukke periode is, het is het einde van het schooljaar. Mss zit hij in de stress over zijn cijfers of iets anders, geef iig niet op zonder met hem gepraat te hebben!

omg. dit komt my zo bekend voor! ik had precies het zelfde.
in het begin smste ie altyd, en na een korte 2 weken opeens niet meer. ik zou ook graag wille wete hoe en wat ie bezielt idd. en terug sturen doet ie soms niet eens meer, of tis kortaf ofzo ja. maargoed, hoe moeilijk ik het ook vond, ik heb hem maar een beetje vergeten. dat is het beste. maargoed, ik weet ook niet of ik ooit nog iets daarover moet vragen. maar dat lijkt me zo stalkerig overkomen …? :stuck_out_tongue:

Ik heb ook precies t zelfde!!
Ik smste tijdje met een jongen en HIJ vroeg of ik iets wilde afspreken.
Dus ik vroeg wat wil je gaan doen en wanneer. En ineens laat 'ie niks meer weten ,alsof ie niet meer wilt :S Maar hij vraagt mij toch of ik wil afspreken. WTF

jaaa ik had ook al 't zelfde!
ik kon hem eerst niet dan, en had met hem gekust met uitgaan
hij begon vanzelf vanalles te vragen en te smsen enzo
en nu opeens als ik nog wat van hem wil horen moet ik smsen
en dan krijg je zo’n droog smsje terug
mjeh, dan voel je je ook zo’n stalker idd :stuck_out_tongue:

JONGENS?
en iemand tips?

omg ik had precies het zelfde , echt!! :’)
maarja moet je dan wat van je laten horen uit je zelf of niet?
en doordringen om nog af te spreken?

zo mooi die heb ik ook nodig :’)

Vraag het hem, waarom hij ineens zo kortaf doet. Een vriendin van mij had dat ook, toen vroeg ze het aan hem en toen zei hij; ik denk niet dat het iets tussen ons kan worden. de sukkel. Maar het kan natuurlijk ook zijn dat er gewoon iets anders speelt en dat hij daardoor niet zoveel aan smsen denkt…

Als ik jou was zou ik hem even met rust laten… Als die jongen het echt leuk vind om contact met jou te hebben, smst hij vanzelf wel weer een keer. En zo niet, dan weet je dat er miljoenen jongens zijn die leuker zijn dan hem :grin:

:ok_woman:

ja maar ben je verkeerd bezig als je nu achter zijn hol aan huppelt? en hem smst enzo?