Blijf zitten om domme reden.

Oke, dat zou wel zijn dat de leraren misschien dommer zijn dan die van vwo, maar ik MOEST wel naar de school, okee. Op die school m,et het slechte imago word iedere dag gevochten, ende leraren daar, die zijn nog eventjes erger dan de ‘gewone VMBO leraren’

En jullie mogen mij dom vinden, maar ik vind een school die de verkeerde dingen vertelt, met dat het niet uitmaakt, want ik hoefde eigelijk niks te doen met dieren, toen wkam ik op die school bleek dat ik wel vanalles dr mee moest doen, en in de derde was inlevingsgevoel bij die leraren helemaal ver te zoeken.

En sorry, voor de mensen, die wel normaal kunnen reagere, als ik onaardig doe, maar kom op, ik zit hier met een serieus probleem, er zijn nog niet eens halve dingen vertelt aan mij over die dieren, en ik zou ook naar de school met het slechte imago willen, maar ik mocht niet, en ik heb mij dus dit jaar inlaten schrijven daar, bij de slechte imago school dus, en ik kreeg vandaag bericht dat ik niet ben aangenomen want er was geen plek voor mij. Dus het is wel wat erger dan blijven zitten

Allergie is niet niks, als je het niet hebt, kan je niet oordelen of het erg is of niet, en wat er ook gezegt werd, iedere reactie word erger. Dus je kan niet gaan oordelen of mijn allergie net zo erg is als van iemand anders die allergisch is, want ik ben allergie voor:

Dieren, planten, bomen, hooi, fruit, muggen en melk.

En ja, die school was geen goede keus, maar ik had niet veel keus, ikhad kader, en dan nemen ze je niet aan voor mavo.

EN IK HEB GEEN SPIJT, BEN NIET ONGESTELD, NEEM MIJN WOORDEN NIET TERUG, KOM JE WÉL OPZOEKEN ALS JE JE EXCUSES NIET AANBIED DOOR ONAARDIG TE ZIJN TEGEN MENSEN DIE JE OOK WILLEN HELPEN.
NIET IEDEREEN IS EEN VMBO-SUL DIE TE DOM IS OM EEN BEETJE TE SAMENVATTEN EN ZELF ZIJN PROBLEMEN OP TE LOSSEN EN NORMAAL TE REAGEREN!!
en ik zal je nog wat zeggen: ik las vnmiddag een bericht van iemand die ook een probleem had. haar ouders sloegen haar, ze rookte, haar vriendinnen keerde zich tegen haar… en er waren op dat forum ook mensen die haar nou niet bepaald hielpen en zeiden dat dát normaal was. maar ze reageerde NIET KUT TEGEN HUN!

Zo, teneerste mevrouw die zich zoo slim vind, ik ahd het niet tegen jou, maar tegen die second mistake, en ten tweede Jij bent hier de gene die nu dom doet,want je had ook gewoon kiunnen lezen, dat ik het misschien tegen iemand anders had.

Ik neem aan dat je ook leert lezen en normaal leert communiceren op het vwo? Of is dat ver te zoeken bij jullie?

En ik dacht dat alleen VMBO’ertjes zich zo lieten kennen, en vechten en iedereen opzoeken. Nou vwo is net zo erg.

Wat was je van plan te gaan doen na deze school dan?

Dit moet je dus rustig afhandelen :’].

mijn moeder zou me trouwens op een goede school verder weg hebben gezet, en ik snap niet waarom jullie dat niet hebben gedaan

90% van de derde gaat niet over, en ik hoor dus wel bij de 10% die over gaat.

En ik ben heel erg blij, dat de mensen die mijn verhaal lezen, mij proberen te helpen dat doen, en ik ben blij, dat er mensen zijn die nog normaal kunnen doen.

En sorry dan Als JIJ verkeerd las, alles gaat zo snel, als ik mijn antwoord heb getypt, zxijn er alweer nieuwe reacties, ik dacht niet dat het zo snel ging, dat ik elk antwoord van mij moet citeren met de reactie die de een heeft gezegt.

En nu zeg je dat je over gaat, maar je blijft zitten?wtf

Je zou niet meer terug komen, en doe is ff normaal.

Dat weet ik nog niet precies, en dit is gewoon een goede school, de leraren geven goed les, ik haal tenminste goede punten, want die leraren leggen wel uit, en ik let op, want ik wil een goede studie kunnen doen. UHm, de school waar ik nu heen wilde, was veel en veel slechter dan deze school, dus logisch dat ik liever naar deze school ging, dan naar een scvhool als je dr opzit al meteen een stempeltje krijgt van Dom en asociaal. En op het prinsentuin word je niet geasocieerd met dom en asociaal, maar gewoon als iemand die een normale diploma heeft kunnen halen.

nee nee kijk, sorry daty ik het niet goed uitleg. Als ik niet allergisch was, en mijn dierhouderij punten kon halen, dan zou ik als een van de weinige over gaan met mijn punten voor de rest van de vakken. Maar ondanks mijn allergie laten ze mij niet overgaan.

Sorry als ik het niet goed uitlegde :slightly_smiling_face:
Ik hoop dat het nu wel goed uitgelegd is?

Wat is mis met jou eigenlijk? Alleen omdat je gymnasium doet voel je je zo VERHEVEN boven iedereen asociaal wijf!!! Je kan op 10 gymnasiums hebben gezeten maar nóg heb je geen enkele vorm van manieren en fatsoen ****!!!
Als je ook zo SLIM was geweest, wist je dat je voor alle vormen van middelbaar onderwijs minstens een vwo-opleiding als docent moest hebben gedaan!!! WTF is mis met jou man? Alleen omdat je straks je stomme boekenopleiding kan doen denk je dat je één of andere diva kan komen spelen?
Ik hoop lekker voor je dat je je examens niet haalt *****!!!
Vanaf het begin van je eerste post reageerde je al denigrerend naar haar!!!
Zielig wijf dat je bent… Je hebt toch alleen maar je boeken als VRIENDEN!!!
Zeker pesten de mensen van het vmbo jou ofzo… logisch!!! Zou ik ook doen als er zo´n trut bij mij op school had gezeten!!!

Ik snap dat je niet naar die andere scholen wilde, maar ik vraag me af wat voor werk je kan doen na zo’n opleiding als je allergisch bent voor zoveel van dit soort dingen…
(ik oordeel niet over je keuze trouwens)

ja zullen we twilightlife allemaal maar gewoon even negeren?

Ik was vanplan de opleiding verzorging te gaan doen, maar dat weet ik nog niet 100% zeker, ik akn gewoon elke MBO opleiding op het niveau van Mavo/tl gaan doen, zolang ik slaag met wiskunde en/of economie

Ah op die fiets.
Maar ik vind het bij nader inzien toch wel vreemd dat je niet over kan, want opzich is het wel verplicht maar ook bv mensen met een blessure hoeven Lichamelijke Opvoeding niet af te ronden wat normaal toch echt verplicht is…

Ja, want mijn beste vriendin die heeft wat aan dr rug en die hoeft niet echt mee tedoen met gym, maar ze zit niet opde zelfde school als mij, die doet vwo, en die boeken zijn trouwens precies het zelfde als VMBO, dus zoveel slimmer is vwo nou ook weer niet hoor, maargoed, dus ik weet niet wat ze allemaal moet doen, maar op haar school heeft ze nog nooit problemen gehad met gym enzo

Ojaa maar de eigelijke vraag was buiten jullie meningen, wat jullie nou eeen betere reden vinden om niet mee te hoeven doen met de les: Vakantie of allergie

Voor de mensen die alle samenvatting hebben gelezen, die vraag staat ver aan het eind, is niet echt moeilijk zoeken, Dankje.

het hoefde helemaal niet uit de hand te lopen, zoals dit, maar gelukkig dat de mensen die nu reageren, wel een een beetje, eigelijk gewoon helemaal normaal kunnen reageren. En het was nooit de bedoeling geweest, onaardig te zijn ofzo.
Dus, bedankt voor de mensen die wel gewoon normaal kunnen doen !

Allergie. Ik zou die mensen met die vakantie juist wel alles laten inhalen.

Ik vind een allergie een betere reden om niet mee te hoeven doen, maar stel ze laten je dit jaar zitten( wat ik onterecht zou vinden), dan kun je volgend jaar toch ook geen cijfer voor dat dierverzorging deel halen, dus dan zou je weer blijven zitten? Of zie ik dat niet goed? Veel succes in ieder geval en ik hoop dat je uiteindelijk toch over mag!