Blijf in shape! Klaar voor de zomer.

~[b]Dit is vanaf nu één van de twee healthy in shape blijven-topics waar meiden die op een gezonde manier aan hun lichaam willen werken terecht kunnen. Dit gaat dus niet over afvallen, maar een gezonde levensstijl handhaven.

Voor afvallen kun je terecht in één van de twee andere topics:
Gezond afvaltopic

HuisRegels:

1. Blijf alert. Gebeuren er ongezonde dingen? Meteen melden/oplossen!
  2. Blijf vriendelijk tegen elkaar
  3. Motiveer elkaar!
  4. Blijf gelukkig :slightly_smiling_face:

Verdere regels:

1. Het gaat om gezond in shape blijven, niet om afvallen. Streefgewichten plaatsen of lijstjes plaatsen die ongezond zijn of echt gericht op afvallen zijn verboden.
  2. Workouts, plaatjes, alles is toegestaan, zolang het maar gezond blijft. Geen thinspo!
  3. Nog maar een keer duidelijk: het is geen afvaltopic. Alles wat is gericht op afvallen, mag niet in dit topic.

Als jullie verder nog regels willen toevoegen, let me know

Ik probeer echt al heel lang af te vallen, maar het lukt me maar niet. Doe nu elke dag een paar ochtendoefeningen :wink:
En als ik zin heb in iets zoet en ik wil snoepen, dan maak ik een smoothie en dan is de zin weer over én ik heb dan iets gezond binnen :grinning:

Ik ben echt al heel lang bezig met gezond zijn/sporten, mede door een darmstoornis. Dus ik voeg me in dit topic (:

Naam: Femke
Leeftijd: 16
Lengte: 1.69 m
Gewicht: 51 kg
Sport: fitness/hardlopen

En ja, ik weet dat ik te licht ben. Ik ben hiervoor al naar de diëtiste geweest, maar ik kan vet slecht verdragen en zal dus licht blijven ivm veel sporten.

Ik hoop dat er hier net zoveel gepost word als in die andere topics!

GODVERDOMME HEALTHSPO IS GESLOTEN. dát is écht kut! de meiden daar waren een hechte groep die elkaar allemaal kende! wát is dit voor een slechte actie!?
naja ik sluit me hier noodgedwongen dan maar bij aan. stom.
ja ik zoek het echt niet om me hier weer voor te stellen, meiden uit healthspo en strak de zomer in kennen me wel, de rest hoef ik niet te leren kennen eigenlijk. sorry maar dan word het onpersoonlijk.

Jezus, stel je is niet zo aan. Met je onpersoonlijk. HET IS EEN FORUM. HET IS SOWIESO ONPERSOONLIJK.

Je kunt toch met dezelfde groep in 1 topic? Zo moeilijk is dat niet xD

Haha +1

sowieso kon iedereen bij healtspo elkaar eerst ook niet dat is ook goed gekomen, dus waarom dit dan niet?

Yeeeuh! En het is inderdaad onpersoonlijk, 't is internet!

Waarom is Healtspo eigenlijk gesloten ?

nou dan:
Blue
15
168 cm
62 kg
ULG: 55 kg
Ik eet soms te weinig, soms heb ik geen honger, ik ga niet eten als ik geen honger heb, of in een depressieve periode zit. Zo ben ik, ik ben raar.

O grapje, ik heb het al gezien waarom. Sorry hoor, maar wat een onzin. In bepaalde topics waren al zoveel pagina’s en iedereen was er actief op, niks aan de hand lijkt mij. Echt, wat een onzin dit.

Mensen, als je iets wilt vragen of een opmerking hebt over dit allen… ga dan even naar het algemene topic hierover. Verpest niet dit topic verder aub.

Ik doe mee! :slightly_smiling_face:
Wel jammer dat commit to be fit gesloten is.

loveyourlifex: hehe een bekende! zullen we met ‘onze groep’ bij afvaltopic 1 verder gaan?

De eerste pagina’s van zulke topics worden altijd verpest :’) dan is iedereen overgevoelig.
Obviously heb je nog niet eerder een beginnend healthspo gezien XD

Drie keer raden van wie de eerste dramatische post kwam in dit topic. Just sayin’.

Dan ben je er één dag niet en dan gebeurd er ineens van alles :’)
Naja ik wil wel gewoon verder met gezond leven dus ik stel me ook wel even voor.

Naam: Elise
Leeftijd: 18
Gewicht: 64 (ongeveer)
Lengte: 172 (ongeveer)
Streefgewicht: 60