blijf denken...

heyy,
er is een jongen waar ik mee snap (ik werk met hem). volgens mijn beste vriend is het echt een sukkel en totaal geen “goede” jongen. ik heb ook van iemand anders verhalen gehoord waardoor het me wel aan het denken raakt. maar als ik met hem werk durft hij niet veel tegen me te zeggen en begint hij ook niet echt een gesprek (zoekt wel een beetje aandacht). maar hij doet wel echt heel aardig tegen mij, hij heeft me pas nog geholpen met het uitzoeken hoe ik bij mijn school kwam (hij zit op die school). Mijn beste vriendin zegt ook tegen mij, je kan hem toch gewoon een kans geven, want hij doet altijd super aardig enz.
ik kan mijzelf ook niet voorstellen dat hij zo is als mijn beste vriend en dat andere meisje zeiden. (laten we het er ophouden dat zij zeiden dat ik zo weinig mogelijk contact met hem moet hebben, maar ik weet niet van hoe lang die verhalen terug zijn en het kan toch zijn dat hij veranderd is??)
kan een van jullie mij hier een advies voor geven wat ik hiermee moet doen? moet ik hem een kans geven? of juist niet? want ik blijf wel voor mn gevoel aandacht zoeken…
xx
Selena

Wat jij wil! Als jij het ziet zitten, zou ik het doen. Laat je keuze niet van anderen afhangen!

Vind jij hem leuk? Precies wat hierboven al is gezegd, doe waar jij je goed bij voelt. En als jij die jongen een kans wil geven, doe je dat. Als je er een slecht gevoel bij hebt, doe je dat niet.

Doe wat jij wilt. Maar probeer wel een beetje uit te kijken, voor het geval dat.