Blij met je anus?

Hi,
Ik en mijn vriendin hadden het laatst over ons lichaam, en toen vroeg ze me wat ik van mijn poes + anus vond. Ik was een beetje verbaasd, maar snapte haar wel. Ik heb wat research gedaan over bijv. anus bleken en die shit, en ik vroeg me af wat jullie nou van de anus vinden? Je ziet hem toch, bij doggy of het beffen.

Ik post dit ook gewoon met mijn eigen account omdat ik het best een normaal onderwerp vind.

Het meest afschuwelijkste lichaamsdeel ever.

Ik vind hem heel mooi.

Nee grapje, ik heb geen idee want ik kijk niet naar mn anus :flushed:

hahahahaha nou het boeit me vrij weinig hoe mn anus er uit ziet

hoe weet ik eigenlijk hoe die er uit ziet?

Ja hij is echt mooi hoor, complimenten

Best raar, ik heb m al 17 jaar en nog nooit gezien :flushed:

ik heb der ook niet specifiek staan naar kijken hoor. maar heb wel een idee. en ik vind het lelijk

hahaha, ja ik vond het er zelf ook wat trollerig uit zien hoor. Vandaar dat ik het er bij heb gezet.

en jongens, spiegel?! Nooit naar je anus gekeken? Ik laatst voor de eerste keer en het zette me dus toch aan het denken, haha.

Zou dit het enige aan je lichaam zijn wat je nog nooit hebt gezien ? Volgens mij wel, wat een mysterie

Ik poep niet elke dag :flushed: jij wel? :astonished:

:grinning_face_with_smiling_eyes:

Ik ben verliefd op de mijne, heb hem net even bewonderd

Dit was inderdaad best eens serieuze vraag haha :’)

Naja, hopen maar dat mijn toekomstige partner (ik ben nu single) en ik het in het niet té goed licht doen. Scheelt ook weer.

Me moeder zegt altijd dat het ongezond om niet elke dag te poepen, nou ik weet niet van jou maar bij mij gaat het echt niet elke dag hahahaa

niet bij mij hoor

eh nou ja. er komt poep uit. ik verwacht niet dat dit een heel mooi lichaamsdeel is waar je trots op kunt zijn .__.

Sorry hoor maar mijne is anders echt een mooie

like i said neem het ff serieus of reageer niet? Sommige meisjes kunnen er onzeker over zijn. Jongens vast ook

HAHAHAHAHAHAHA IK HUIL

ts, een hele goede vraag! (Geen sarcasme)