bleke huid

Ik heb misschien een beetje een rare vraag… Ik vind een bleke huid nl heel mooi. Weet iemand hoe je op een ‘gezonde’ manier je huid bleek houd/krijgt?

iik ben heeeeel erg bleek en niet mooi is het als je zoals dita von tese (ofzow) wilt worden moet je gwn niet zonnen

een dagcreme kopen met een beschermings factor tegen de zon?

een goede lichte foundation (maar die heb je denk ik alleen van duurdere merken) zodat je echt zo’n ‘‘porselijnen’’ huidje krijgt zoals nicole kidman ofzoo. Ik weet het niet, gewoon genoeg drinken houd je huid ook mooi. En idd was alle voorgaande mensen zeiden (A). Btw, waarom wil je in godsnaam je huid bleek houden?

zullen we ruilen?
ik wou dat ik wat bruiner was xD

lichte huid is kut!
je ziet sneller rimpels, je wallen zijn zichtbaarder (donkere kringen)
en je krijgt sneller dan normaal couperose…
tot zover de mooiheid van een lichte huid :pensive:

uhmm… Minder in de zon komen?
haha verder weet ik geen tips, maar een bleke huid is ook erfelijk bepaald. Ik heb een hele bleke huid, maar echt bruin worden kan ik niet (maakt mij niet uit want een bruine huid vind ik niet goed staan bij mezelf :stuck_out_tongue: )!

Ik heb meestal een bleek gezicht, de rest van myn lichaam is gewoon normaal.
bij mym word altijd myn lichaam wel bruiner als ik ga zonnen fzo maar myn gezicht niet.
maar als je een bleek gezicht hebt en je pakt de lichtste foundation van een merk fzo is dat best wel mooi, en je ogen vallen dan op een of andere manier beter op.
maar een bleke huid is het mooist als hy helemaal egaal is.

hee dat vind ik ook ik heb ook een bleke huid en ben er best blij mee. zoals nicole kidman vind ik heel mooi. je bent niet de enige haha. alleen in de zomer mag er een beetje kleur op dat ziet er vind ik op het strand iets beter uit.

ik ben ook heel erg bleek, maar kheb eigenlijk geen wallen, haha, maar kga niet de zon ontwijken ofzo maar ook niet extra zonnen

ik heb wel van die donkere wallen. hou kom je daar nou weer van af??

-

HELEMAAL MEE EENS
ik heb zowat elke dag wallen ook als ik vroeg naar bed ga. :no_good_woman:

is dat echt zo met een citroen is dat niet slecht ofzo. zou ik ooit wel een proberen hih

Witte poeder

Ja misschien is het een beetje raar:P Maar goed het is niet dat ik niet ga zonnen hoor in de zomer;) maar ik ben van mezelf redelijk bleek en daar ben ik trots op :grinning: dus ik wil mijn huid dan wel zo houden :stuck_out_tongue:

je lippen knal rood maken met lippestift volgens mij lijktje huid dan bleker!

Wauw, ik wil wel met je ruilen ik ben net sneeuwwitje bleek met donkere haren (maakt me nog bleker, jeuj) maar even denken, gezichtscreme met beschermende factor witte poeder (dan niet te veel eah) en lichte foundation maar dat heeft iedereen hier al gezegt XD
en volgens mij met bepaalde kleuren kleren maar dan moet je zelf maar even kijken welke kleuren dat ongeveer zijn :slightly_smiling_face:

Toe nou meisje, een lichte huid is mooi. Hoe doorschijnender hoe beter. Een lichte huid geeft aan dat je zuiver en natuurlijk bent.

Of gewoon ziek. Ik ben ook vrij bleek en mij word regelmatig gevraagd of ik me wel helemaal goed voel.