bleke huid ;(

Haaaai,
ik heb een erg bleke huid. Nouja, tis meer geelkleurig met een witte gloed op me wangen! Ik ben stikjaloers met mensies met (natuurlijke) rode wangen… En haast iedereen krijgt rode wangen ofzo als ze het warm hebben (of koud) en ik word lijkbleek… :bored: omg, wat kan ik hiertegen doen? Zonnen helpt niet zo (niet in me gezicht in ieder geval) && poeder/blush, jha hoe kan je dit zo natuurlijk mogelijk laten lijken?

gr. D
thnx alvast :upside_down_face:

Tja niet.
Beter eten misschien?

Tja, je kan blush kopen. maar ik heb dat niet nodig ookal ben ik zelf wel bleek… mijn neus word alleen knalrood en me wangen een heeeel klein beetje. als je blush wilt gebruiken zou ik als ik jou was even naar een goeie winkel in jou buurt gaan en informatie vragen over de blush en er staan vast en zeker wel topics of dingen op internet hoe je het het natuurlijkst en mooist aanbrengt. succes!

Nou ik heb altijd rode wangen
en dat is ook lelijk :'D
terwijl iedereen zegt van niet, erger ik me er kapot aan!

Ja, zal ik doen :grinning: Ennuh, beter eten, thjaa. Heb ik zelf ook al vaak aan gedacht want ik eet zelf best weinig en ben ook erg slank… Maar ik moest ook vaak onderzoeken doen voor bloedarmoede, (tenminste ze dachten dat ik dat had) maar ik ben gwn bleek. >.< whaha

x D.

Ik ben juist jaloers op jou! Ik heb echt zo snel rode wangen/rood hoofd. Gewoon niet leuk meer <_< Maar wat je er tegen kan doen… geen idee :stuck_out_tongue:

whaha, moet je je voorstellen xD
Maar toch voel ik me hierdoor een beetje trotser:
De lijst van de zeven schoonheden:

1. sproetjes en/of tache de beauté (= moedervlekje, liefst boven de lip)
  2. amandelvormige en/of licht loensende ogen =koe-oogig.
  3. lange en gekrulde wimpers
  4. V-vormige haargrens
  5. bleke huid
  6. spleetje tussen de voortanden
  7. mollig

whaha :grin: naaiis…

uhm dat zijn de 7 schoonheden toch niet… ??
Idd gewoon blush en wat foudation aandoen. Als je het goed aanbrengt en niet teveel foundation lijkt het heel natuurlijk.

Er zijn egt kei veel verschillende 7 schoonheden, whaha. Dan zijn het er toch geen 7 meer ?:stuck_out_tongue: Maarsha, hij staat er bij 1 bij xD Maarja, ik ga wel gwn foundationen (bestaat dat woord wel?), alleen moet ik wel m’n kleur vinden, is nogal moeilijk want bij concealer is nummer 1 nog te donker ! :grinning_face_with_smiling_eyes:

x D.

Ja okee dat klopt,
haha xd dat probleem heb ik ook, koop vaker te donker… echt irritant maar goed succes
x

Blush kopen! Een lichte kleur roze of rood, of gewoon zo aanbrengen dat het natuurlijk overkomt.

ik heb ook lichte huid… ik word wel snel rood maar dan niet aleen op mn wangen maarja. wat k zelf een héél mooie blush vind voor bleke huid is van bourjois rose d’or. die is frosty roos en kan je licht aanbrengen zodat het niet is van “wow moet je zien wat voor blush zij aanheeft!”. hij lijkt echt heel natuurlijk.