Bleke huid, niet bruin worden.

Hoi meiden.
Ik heb gezocht of hier al een topic over was, maar ik kom weinig vinden.

Nou, ik heb een hele lichte huid, mijn hele lichaam is gewoon heel wit achtig.
Als ik ga zonnen verbrand ik echt heel snel. :frowning_face:

Heeft iemand mischien tips, voor welke kleuren ik moet dragen, en hoe ik toch een beetje bruin wordt?

Ik zou zeggen: zonnebrand om het half uur checken, dus nieuw smeren als het nodig is en gewoon een middag zonnen in de tuin of op het strand.
En anders zelfbruiner gebruiken.

je moet gewoon rond 4 uur in de zon gaan liggen, zegmaar als het niet op het heetst van de dag is, dan verbrand je niet en als je elke dag een half uurtje, uurtje in de zon ligt wordt je vanzelf wel bruin. ik ben ook heel wit en wordt ook nog snel bruin. maar ik draag vaak van die witte korte broekjes, komen je benen iig bruiner uit =)

ja de tips hierboven

zonnebankieeeee . het is alleen niet zo gezond voor je ;p

Je moet wel alleen wit dragen als je al echt een beetje bruin bent, want anders ziet het niet zo mooi uit op een bleke huid!

En verder helpt scrubben ook wel, hierdoor wordt je sneller bruin. Verder kun je natuurlijk ook gewoon zelfbruiner van bijv. Nivea gebruiken. En je wordt bruiner als je op een luchtbed op het water ligt, het water reflecteert namelijk. Maarja als je snel verbrandt zou ik dit niet doen op het heetst van de dag!