Blegh, geen zin...

Ok, het zit zo; morgen heb ik een Franse toets waarvoor ik meer dan 200 woordjes moet kennen van fa-nl naar nl-fa, en ook nog een hele berg werkwoorden in alle tijden enzo… Ik kan me er alleen echt niet toe zetten om verder te leren, en ik ben nog maar op de helft… Dus:

WIE OH WIE GEEFT ME EEN GIGANTISCHE SCHOP ONDER M’N ASS?

En je mag zelf weten hoe… Doesn’t matter, als ik maar aan het werk ga! :hammer:

Xx

*BAM*

Je kan toch beter nu leren en goede cijfers halen, over gaan en slagen dan op Girlscene zitten.

misschien moet je girlscene eerst afsluiten. want hoe gezelliger het hier word des te minder jij ga doen.

Rot op van girlscene, niemand moet je hier ofzoo. :crazy_face:

Helaas ervaar ik dat soort momenten ook. Die schop onder the ass heb ik eigenlijk op dit moment ook nodig…
Hoewel, op zulke momenten denk ik ook wel eens fuck it, dan maar niet. Dan hang ik een zielig verhaal op of ik moet naar de tandarts. Ooeehaah.

Hier heb je niks aan.

Als je nú niet gaat leren, dan haal je een onvoldoende en ben je voor de rest van je leven VERDOEMD! *kicks ass*

blijven zitten = fail.
wil jij blijven zitten?
nee denk het niet he.

kom op zeg voor het gemmiddelde grieks/latijn proefwerk moet ik zo’n 750 woordjes leren! (ja echt ik had ze een keer geteld)

DUS STEL JE NIET AAN EN GA FRANS LEREN!

*KA-POW!*

Je kunt het wel, als je een goed cijfer haalt mag je jezelf op iets leuks trakteren.
Deal? xD

Jonge, vies poephoofd. Ga leren man.
Loser.

oke dit is echt nep.

Geef me eens één goede reden om niet te leren. :slightly_smiling_face:

Die toets zal wel vaak meetellen, omdat je zoveel moet kennen.
En aangezien het bijna half 10 was toe je je beginpost plaatste en je toen nog maar op de helft was, zou ik maar eens beginnen als ik jou was !

hetzelfde geldt voor mij ook
over 2 weken heb ik een examenweek en ik ga nu pas beginnen
ik weet niet of dit te laat is ofzo maar iedereen is allang al begonnen?
ben ik nou te traag of zijn zij heeeeel leergierig ofzo

precies

maar ik heb ook wel eens last van jouw probleem hoor.

Frans is leu-euk! Begrijp dat dan.
En nu leren. Huphup.
Allé allé!
Alors, nog steeds op Girlscene?
LEREN! NU! NU! en nog een NU!.

Ik laatst ook weer 1240… Word je moe van :frowning_face:. Had uiteindelijk 49 woorden van de 100 goed xD

LEREN JIJ!! OF JE EINDIG ZO!

http://www.fransrijk.nl/wp-content/20080903zwerver.jpg

wil jij mijn persoonlijke huiswerk-coach zijn? :’)