Bleek worden.

Ik heb geen zin om een lang verhaal te typen dus,

ik moet ergens van m’n ouders heen waar ik echt niet heen wil.

dus ik wil doen alsof ik ziek ben, alleen ben ik hier niet heel goed in. ik heb wel ergens gehoord dat als je een sigaretten blaatje onder je tong legt je wit wegtrekt
alleen kan ik daar dus niet aan komen. weet iemand misschien een andere manier?

make-up is ook geen optie
het is trouwens niet de bedoeling dat mensen gaan zeuren dat ik niet moet gaan liegen en het ze gewoon vertel.

Volgens mij hoef je niet per se bleek eruit te gaan zien om ziek over te komen. Geen goede tips verder, vroeger zei ik dat ik teveel hoofdpijn had en me ‘gewoon niet lekker voelde’. (oh gym op woensdagochtend in de regen…)

Zeg gewoon dat je je echt niet lekker voelt?
Of trappen ze daar niet in?

heel rustig doen, zacht praten, doen alsof alles pijn doet (elke beweging) en op bed liggen. als je gewoon zoiets doet, kom je er wel :grin:

Het is best wel slecht voor je, maar de meeste mensen worden heel erg slap als ze een dag niet eten of drinken. Als je een van die dingen (ECHT NIET LANGER DAN EEN DAG!) doet kom je meestal wel ziek over…

En, geld talkpoeder ook als make-up? Want als ik er bleek uit wil zien poeder ik gewoon een beetje talkpoeder over mijn gezicht…

's Ochtends of vanavond al zeggen dat je je niet lekker voelt als het morgen is, een half uur vroeger opstaan (gevolg: wallen, bij mij in ieder geval en dan lijkt het net alsof je niet hebt kunnen slapen), extra lang op je bed blijven liggen en zeggen dat je buikpijn hebt gewoon nu op je bed gaan liggen of morgenochtend extra lang, dan ook een kruik pakken en zo en als je je bed uit bent haal je een kop thee en zeg je dat je even gaat douchen of in bad gaat.

En gewoon doen alsof je nergens zin in hebt, dus je make-up er helemaal afhalen, je pyjama aantrekken en een dikke badjas er over heen aandoen, en met een kop thee na het bad op de bank gaan liggen of in je bed.
En dan natuurlijk zeggen dat je je niet lekker voelt, dat je het de ene keer bloedbenauwd hebt en de andere keer doodvriest… Dat je nergens zin in hebt, buikpijn en misselijkheid…
Geen hoofdpijn, want dan zeggen ze: ‘neem maar een paracetamol.’

Nu vraag ik me af waar je heen moet wat zo erg is dat je er niet heen wil…

Waarom wil je ergens niet heen? Als ik het eerlijk zeg tegen me ouders willen ze me ook nog wel eens thuis laten.

gewoon een beetje doen alsof je ziek bent dus, gewoon ‘ooohh me hoofd doet pijn’ acteren. tja, en voor jezelf geloven dat je ziek bent, want dan ga je er ook zo uitzien. misselijk, duizelig en hoofdpijn zijn dingen je niet kunt controleren dus probeer er verfrommeld uit te zien met een pijnlijk hoofd en dan een van die drie te zeggen, of alle drie, doe eens gek. xD

beetje rode ogenschaduw ( of roze) heel lichtjes op je ogen doen

Upje voor jou.

Maar ben ik hier serieus de enige die heel hyper, vrolijk en druk wordt als ik ziek ben?

Haha, serieus? Hoe kan je, haha. Ik ben dan juist níet hyper, vrolijk en druk.

@ TS
Ehm… zeur over hoofdpijn, doe een beetje sloom, eet niet teveel, zeg dat je geen honger hebt, allemaal dat soort kleine dingetjes.

Geen idee, maar ik heb dat alleen als ik koorts heb en/of griep ofzo. Met hoofdpijn heb ik dat ook niet :slightly_smiling_face:

TS:
Nog succes met het ziek lijken.

je moet gewoon blijven denken dat je je niet goed voelt, en dat je ziek bent…
dan ga je het vanzelf een beetje voelen… en dan tegenover je ouders nog een klein beetje overdrijven(natuurlijk niet te erg:P)… en dan komt dat wel goed! succes

je kan ook de hele nacht opblijven
dan voel je je echt ziek, tenminste ik wel!

en dik het nog wat aan met make-up onder je ogen, gewoon een beetje blauw voor de wallen ofzo (of grijs?)

iets van school, met een groep mensen die een nogal grote hekel aan mij hebben…

thanx voor de tips.

Ik zou het gewoon zeggen. Mijn ouders laten me heus wel thuis als ik eerlijk ben en met liegen schiet je toch niets op.