Bleek.. -> make-up ??

Hee,
haha mijn zoveelste topic maarjaa,
ik zit al een tijdje met iets… ik heb een heel bleke huid, en heel veel mensen zeggen dat ik me te donker opmaak, terwijl dat helemaal niet zo is! Ik bebruik alleen mascara om mn ogen groter te doen lijken, want die zijn nogal klein. Weet iemand mooie make-up (kleuren) dat je kunt gebruiken bij een bleke huid? oogschaduw, oogpotlood enz.
Alvast bedankt! xxx

Het ligt ook aan watvoor kleur haar/ogen je hebt, maar ik vind lichte tinten zoals lichtblauw/grijs en lichtroze vaak mooi bij een lichte huid!

Ik heb donkerblond haar en bruine ogen… misschien heeft iemand daar wat aan? ^^

Dankjee.

Ik ben zelf ook heel bleek, maar ik draag alleen mascara en concealer dus verder kan ik je niet helpen

bruin
dus bruin oogpotlood, bruine mascara etc.

Ja, dat dacht ik dus ook :stuck_out_tongue: dat heb ik vandaag gedragen maar mijn moeder vond het even lelijk (spookachtig). Andere tipss?

Misschien foto’s van bleke modellen zoeken?
Ik weet het niet maar een bleke huid kan heel mooi zijn, qua kleuren geen idee!

Ehmm, ken jij er een paar? :flushed:

Hey!!!

Die mascara die je gebruik, laat het je ogen egt groter lijken??
Want zo een mascara zoek ik ook, ik heb zelf ook kleine ogen weet je :grinning:

Laat je even wat horen?? Je mag me ook noten hoor :angel:

XxX…!!! :couplekiss_man_woman:

@ Crazyyy_S_ : ik heb de mascara van Max Factor 2000 Calorie, met 2 lagen zijn je ogen echt groooooooooooooooooooot <33333. Maarjaa. haha

Maar ik zat net ff te kijken op Maybelline.nl en toen zag ik de oogschaduwtjes ervan, en vinden jullie die oogschaduw waar 2 kleuren inzitten goed? En dan met die blauwe kleur? Is dat licht blauw? Want ik wil graag een lichtblauwe oogschaduw :slightly_smiling_face:.
xxx

upp…

Mm ik zou het niet weten. Upje dus maar

Welke mascara van Max Factor 2000 Calorie heb je dan? want ik keek net even op google en zie er heeelll veeelll en is die van jou waterproof??