bleek en wallen

Hallo

Ik ben altijd wel vrij bleek geweest , maar nu zie ik er bijna ziek uit. Er word regelmatig tegen mij gezegd ; ’ Ben je ziek ? , voel je je wel goed ? ’ En ik ben niet ziek ofso. Ik heb alleen vervelende wallen en mijn huid ziet er witjes en groenig uit. Ik verberg dat met foundation , maar mijn wallen zijn niet weg te werken.
Ik weet niet goed hoe ik die wallen krijg iedere keer .
Weten jullie hoe het zou kunnen komen en hoe ik er vanaf zou kunnen komen ?

x

eet je voldoende, drink je voldoende?
slaap je genoeg?
misschien eens naar de dokter gaan?

Ik eet mijn porties , drink vind ik zelf wel matig.
Maar slapen doe ik wel slecht de laatste tijd , zelfs met slaappillen.

Genoeg slaap is erg belangrijk.

Op deze site staan wat tips om beter te kunnen slapen:

Genoeg drinken en misschien kan je een caffeïne-stick gebruiken op je wallen, bijvoorbeeld van garnier. Ik heb er zelf 1 van de action maar die vind ik niet echt geweldig haha.

vitamine b, vitamine c + ijzer pillen.
Als je moeder ook nogal bleekjes ziet kan het zijn dat je de stofwisselingsziekte hpu hebt waarbij je belangrijke vitamines niet opneemt in je lichaam.

slaap je goed en eet je regelmatig wat fruit? het helpt echt! goed slapen bedoel ik ongeveer 8 uur per dag en 1 stuk fruit minimaal per dag.

Ik heb daar ook last van gehad …
Heeeeeel iritant ja ! Ik had toen ijzer tekort, maar dat is gelukkig weer goed gekomen ! Misschien even bloed prikken dan weet je wat je zegmaar tekort hebt.

Succes ! :kissing:

ik ben echt onzeker door dit probleem toen je ijzertekort had kreeg je medicijnen of heb je gewoon ijzereiken producten gegeten zo ja kun je me vertellen welke? alvast heeeeel erg bedankt :wink: