Blazertje

Hoi
ik zoek een simpel zwarte blazer, niets bijzonders. Gewoon met lange mouwen enzo.
MAar in een kleine maat…
hen de H&M, Zara, Berschka enzo geprobeeert en nergens pas ik ze. Ze zijn vooral bij mijn buik en armen veelste groot.
Ik zoek maat 32 denk ik. 34 past in ieder geval nergens.
Iemand enig idee? het liefste niet te duur maar hoeft niet spot goedkoop te zijn aangezien ik er waarschijnlijk toch wel lang mee kan doen.
Alvast bedankt.

Lady Sting? Daar hebben ze bij de basics XXS.

OOhh echt!?
Dankjewel, ik ga er eens kijken. Ik kom daar namelijk nooit, want de muziek staat er atlijd zo hard dat ze je bijna de winkel uit pesten…

Haha ja dat klopt, maar ik ben zelf ook niet zo groot en vrij smal, en de XXS daar van Sutherland ofzo passen me altijd heel mooi en zijn niet superduur. Succes!

^jaa, dat heb ik ook:) superhandig is dat!
En als je daar niets kan vinden…ehm…ik heb een blazertje van de C&A xD die is niet heel groot en zit netjes. misschien dat je daar kan slagen?

die van clockhouse (C&A) zijn volgensmij ook best smal in de XS daar zou je ook eens kunnen kijken

XS bij de C&A is meestal nog niet echt strak…
maar misshcien een blazer van hen wel,
ik ga daar ook eens kijken.
bedankt allemaal!

Bij de zara vallen de maten erg klein uit en ze hebben ook xs

Ooh lees dat je zara al hebt geprobeerd, misschien een grote maat op de kinderafdeling

ik zoek dr ook een! up

Bij H&M heb ik een blazer gekocht en viel viel klein, ik heb een 36 gekocht maar normaal heb ik 34. 38 pastte zelfs, maar ik vond 36 beter. ^^

O ja dat viel me nog even in, haha! Ik heb zelf het bekende military jacket van H&M (staat ook in mn shoplog) en die zit mij echt heel erg strak. Je hebt zelfs maat 32, maar daar pas ik nevernooit in. Aanrader dus!
misschien bedoelt amorous wel dezelfde, haha