Blazers te wijd bij polsen/armen

Hee! Het is misschien een vreemde vraag maar ik merk bij blazers vaak dat ze te wijd zitten bij mijn polsen. Ik heb eigenlijk nog nooit gehad dat hij om mijn polsen helemaal goed aansluit (strak zit). Ik voel me dan best lomp en stroop de mouwen meestal op (wat niet altijd blijft zitten)

Hebben jullie dit ook ?

Ja, dat heb ik ook en ik stroop mijn mouwen ook op dat vind ik dan mooier staan.

Vooral omdat ik dunne polsen heb lijkt het helemaaaal lomp.

ja ik heb precies hetzelfde , echt irritant :frowning_face:

ze sluiten toch nooit aan? …

ach misschien heb ik wel hetzelfde alleen merk ik het niet eens omdat het altijd zo is haha. denk niet dat je daar veel aan kunt doen, behalve dan hele klein uitgesneden jasjes kan kopen, maar zou niet weten waar.

Bij mij zijn de mouwen altijd te kort, dus ik moet ze altijd oprollen maar dat ziet niet uit als je een truitje met langere mouwen eronder hebt.

Ik heb alleen een blazer met driekwart mouwen, maar ze horen bij lange mouwen toch helemaal strak om je armen heen te zitten ?

Ik vind opstropen sowieso leuker dus ik vind het niet echt erg haha. Maar bij mij zijn de leuke blazers juist altijd veel te lang, ik ben best klein dus ik kan alleen die cropped dingen aan zonder dat als een lange jas uitziet, maar die zijn juist net te kort en de taille valt bij mij op een andere plaats ;c

Blazer mouwen sluiten nooit aan, dat hoort ook niet namelijk. Een blazer heeft een heel ander pasvorm dan mouwen van een shirt.

heb ik ook, ik stroop ze gewoon beetje op,

vind ik altijd ook wel leeuk staan :slightly_smiling_face:

Vind ik het ook zooo irritant. :rage: Staat gewoon helemaal niet mooi. Ik heb serieus zeker een jaar gezocht naar de perfecte blazer en ik heb deze gevonden vorige zomer :astonished: in de Pimkie (voor maar 30 euro). Ik weet niet of ze hem nu nog hebben (ik denk het niet), maar hij heeft echt superlange (want daar heb ik ook steeds problemen mee), smalle mouwen (just perfect!). Love it!

Misschien een tip om daar in de toekomst ook eens te kijken.

Ik keek net even op de site van Pimkie en dit is hem! Enkel nog in grote maten zie ik. http://www.pimkie.fr/vest…-noire/899A08/p69716.html

als kleding niet aan sluit dan koop de bij voorbaat niet

ja dit heb ik ook dus ik stroop de mouwen ook altijd op.

Ik stroop de mouwen altijd op, vind ik mooier. maar ze zijn bij mij ook vermaakt door mijn mama. Anders blijven ze opgestroopt nog niet zitten.
Dus misschien even bij kleermaker/familie vragen?

Misschien foto als voorbeeld? Wanneer zijn mouwen dan te wijd?

^
Als het niet echt goed aansluit bij je polsen?

Volgensmij hoort het bij blazers dat ze niet aansluiten bij je pols. Maar opstropen staat vaak veel vlotter dus dat heb ik ook altijd :slightly_smiling_face: