Blazers de trend maar hoe te combineren?

Overal zijn blazers te koop. Erg leuk, heb er al 3 gekocht in verschillende kleuren. maar eigenlijk combineer ik altijd op dezelfde manier met een spijkerbroek en een leuk shirtje eronder (meestal lichte tint). Want mijn jasjes zijn blauwe, zwart en grijzig.
Hoe combineren jullie ze nog meer?

Ik heb ze van de Only. De blauwe is zo’n sportief sweatstofje zeg maar… Zonder knopen bij de mouwen zodat je ze makkelijk kan omvouwen. Kostte iets van 25 euro…

Met 'n legging en 'n lang shirt. Maar 'k heb ‘n halve :’)

Zwart jurkje, kanten panty en brogues.
Licht shirt met een spijkerbroek.

En dat was het :'3

Ik had vandaag een grijze blazer aan met een wit doorzichtig hempjesjurkje met grijze bloemen en glitters erop (geen stom kinderding hoor ;p) en daaronder een zwart strak H&M jurkje anders scheen ie door. En een stipjespanty en hakken.

Ik moet nog steeds een passende blazer vinden :pensive:

ik heb er vandaag nog een gekocht,ik heb een donkerblauwe (:
en ik ben ook van plan om m alleen op een skinny te dragen :grinning:

die blauwe van jou klinkt erg leuk!
maar ehm, ik zou het zelf inderdaad ook met een blazer doen haha
maar het kan over een jurkje met een panty/malliot eronder.

Ik had vandaag een donkerblauwe blazer aan met daaronder een donkerblauw met wit jurkje en een donkere jeanslegging [ gister een witte, maar vandaag was het zulk vies weer dat ik bang was dat die dan ook donker zou zijn xD ].

Ik heb zelf een lichtgrijze blazer van de Only, en droeg het met een lang wit shirtje, daarover een wijder bloemetjestopje, donkere spijkerbroek en mijn bruine laarzen. Zag er best wel netjes uit, en toch leuk en makkelijk :slightly_smiling_face:

Ik heb een lichte grijze van ‘mim’ in Frankrijk :slightly_smiling_face: .
Ik combineer hem meestal met skinny, of als jasje als het niet zo koud is.
Maar het kan in principe ook op een rokje met panty en bijvoorbeeld h&m schoenen.

Ik heb er geen, maar ;

http://images.teamsugar.com/files/upl2/0/3987/12_2009/922182c7a2f1b46d_lauren-conrad.preview.jpg

Zou er alleen panty of zo bij aan doen.

http://i30.tinypic.com/2llykg8.jpg

tjaa :stuck_out_tongue:

wow dat rokje van lauren conrad lijkt heel erg op mijn rokje van de vero moda :open_mouth:

Jouw donkerblauwe blazer klinkt leuk! Ik ga morgen even kijken of ze die ook hier bij de Only hebben (:

Ja kan het sirieus echt bij alles combineren?

Ik doe het vaak aan bij iets met een leuk printje, bloemetjes of streepjes of stipjes ofzo. Vandaag had ik een grijs met wit gestreepte top aan, zwarte blazer, donkerblauwe jeans, bruine riem en bruine brogues. Of een taillerokje, effen shirt en leuke ketting. Ofzo. Kijk eens op www.and-all-tomorrows-parties.blogspot.com zij draagt vaak blazers leuk gecombineerd :slightly_smiling_face:

inderdaad op www.and-all-tomorrows-parties.blogspot.com staan leuke combi’s met blazers. want ik vind het zelf ook lastig om blazers te combineren en dan kijk ik op haar blog.

Hahaha wat een complimentjes :’)

mijn blazer lijkt op die van lc. :grinning:
maar opzich kan het met bijna alles!

met een jurkjee:D

ik heb vandaag een grijze skinnyjeans aan met zwarte laarzen, een wit-zwart gestreept shirtje en een zwarte blazer… Simpel dus, maar ik vind het leuk genoeg haha. Ik ben zo blij met deze blazer xd