Blazer

Hai,

dit is vast al het 7392283e topic hierover, maar ik heb chronische ruzie met de zoekmachine en ik ben even niet in de stemming om alles af te gaan speuren.

Mijn vraag is: Waar kun je een beetje een leuke, goedkope blazer halen maar wel van redelijke kwaliteit?
H&M vind ik redelijk duur, zo rond de 35 euro.

Hopelijk willen jullie helpen,
liefs.

Onder de 35 wordt vrij lastig denk ik. H&M is volgens mij toch de goedkoopste hierin hoor, en 40 euro voor een blazer valt wel mee op zich toch? Die van mij was 40, en draag hem eindeloos vaak.

Zara misschien? C&A, pieces, zulk soort winkels. Alleen denk dat die wel rond dezelfde prijsklasse liggen als H&M. Up!

Ik heb zelf een blazertje van de h&m, die was 30 euro. Gewoon goed zoeken.

Ik heb er 1 bij de H&M besteld, 30 euro is toch niet zo duur?
En anders kijken bij wat neggelswokkel zegt inderdaad.

Ik heb eentje van de Pimkie, was 20-25 euro!

Kringloop? Heb je hele leuke (vaak ongebruikte) kleding voor heel weinig geld, heb er o.a. twee jasjes vandaan, beide niet meer dan ¤15,-. :slightly_smiling_face:

Kringloop kan opzich wel, maar ik kom daar wel eens en ze hebben bij ons nooit hele leuke dingen! :frowning_face:

Ik was ook naar de markt vandaag, maar dat is echt flutkwaliteit.

Ik heb een hele mooie bij de only gekocht, alleen ik heb geen flauw idee meer hoe duur hij was.

In de online shop stond recentelijk nog een blazer vn 15 euro in 3 kleuren, maar die staat wel bij de gewone dus geen sale en in de ochtend vroeg.
hij is trouwens wel afgeprijsd

Ik heb eentje gekocht voor 10 euro :grin:
Hij was wel van Only en afgeprijsd van 50 naar 10 haha dus even in de sale kijken?

bij h&m in de sale heb je ook een mooie voor 15¤

Ik heb bij de Primark een blazertje gehaald van 15 euro!

H&M in de Sale!

In de uitverkoop zoeken of inderdaad C&A. Die zijn belachelijk goedkoop :’)
Ik heb er een paar jaar terug gewerkt en toen hadden ze spijkerbroeken afgeprijsd tot 8 euro per stuk O.o

ik heb een stuk of zes blazers en heb ze allemaal bij de H&M gekocht voor 20 euro. :’)

Ik heb laatst deze gekocht bij H&M in de sale, moet je wel een beetje optijd kijken voor 10 uur s morgens ofzo:

http://i53.tinypic.com/10rl4rt.jpg

hij is ook nog in zwart en blauw.

Ik heb deze in het wit. En een vriendin in het zwart.
Hij is er ook in het licht blauw.
Hij kost 35 euro en is echt super fijn!

http://www.grazia.nl/wp-content/uploads/2011/04/jasje.jpg