Blazer met witte randen

http://i39.tinypic.com/2889izq.jpg

Zoals deze.
Iemand een idee waar die in de winkel te koop zijn? Zwart of blauw, maakt niet echt uit, als het maar van die randen heeft^^ Deze komt van Wehkamp, maar van een blazer vind ik het heel belangrijk dat het goed zit dus koop ik liever in een winkel…
Alvast bedankt :grinning:

H&M had/heeft ze.

Topshop was die ook volgensmij, maar haha dat is geen winkel waar je even heen kunt om te passen x’]
Up dus.

Ja, H&M heeft ze niet meer dus… en Topshop is een beetje ver weg ja xD
Thanks anyway, up ^^

Iemand? :grinning:

je kunt het toch ook weer ruilen sturen als ie niet past,
of je neemt 2 maten en die wat daarvan het best past houd je, en die andere stuur je weer terug, zo deed ik dat ook altijd!

Hm ja daar dacht ik ook al aan, en het kan wel, maar de levertijd is 3 weken en het is toch wel een gedoe…

Kzag vandaag nog een zwarte met witte randen @H&M in hilversum

Oh :s in Eindhoven hebben ze hem niet… En hij staat ook niet op de site…

Iemand? De H&Ms in Eindhoven en in Antwerpen hebben ehm allebei niet…

Ik zag zo’n blazer bij de Zara, in het zwart.

100% zeker.

Oke thenks [:
Weet je toevallig ook hoe duur die was?

Helaas niet =[

Ik zag hem hangen toevallig, 2 dagen geleden, in Rotterdam. Er is een soort jongeren-afdeling in de Zara, met o.a. shirtjes van de Flintstones en Scooby Doo (etc) maar hij hing bij de volwassenen afdeling. (even voor de zekerheid vermelden)

Oke bedankt. Ik ben eergister nog bij de Zara geweest maar kijk indd altijd bij het jongerengedeelte…

Nog succes met zoeken :3

Ik kom voorlopig niet meer de stad in helaas…

Bedankt ^^ Ik ga dinsdag naar Den Bosch dus als iemand weet of ze daar ergens te koop zijn…

Ik ga morgen weer ff de stad in, ik zal t je laten weten als ik m heb gezien! (Rotterdam)

Ik heb 'm laatst gezien bij H&M, maar daar heb je niks aan omdat ze 'm bij jou niet meer hebben…
Nouja, succes met zoeken!

H&M, Zara … en als je er meer geld aan uit wilt geven Yves Saint Laurent of Ralph Lauren zullen ze ook vast wel hebben.

Die is echt te cool.
Miss. is die van de wehkamp ook van de c&a? Bij wehkamp kan je soms namelijk C&A kopen.
Laat maar - ik heb m gevonden op de site en hij is niet van de C&A