blazer met slangenprint

hii meiden,

ik zit nu al een tijdje in me hoofd met dat ik een slangenprint blazer wil kopen.
Deze
maar wat zeggen jullie doen of niet doen??
en weten jullie dan hoe ik hem leuk kan combineren.
zat zelf gewoon te denken aan skinny en gewoon shirtje met leuke sieraden en hakken…

xx

IK vind hem zelf niet zo leuk, maar het gaat erom wat jij er van vind (:

Ik ben echt helemaal verliefd op die blazer.
Ik zou er een grijs/zwart paillettenshirt onder doen, en een rode broek, sleehakken, een vloekende ketting en ring. Thats it!

^Haha leuk ideeetje :slightly_smiling_face:

ik zou er een zwart shirt onder doen, met een glanzende zwarte broek/leren broek en sleehakken (:

^ denk dat dat wel leuk zou staan

Ja denk dat een rode broek wel vet staat! Of zo’n glazende/leren broek! Goede ideeen hierboven! Ik vind hem wel vet :slightly_smiling_face:

Supermooi! Ik heb er ook één, in zwart/grijs, mijn grote liefde <3

En in principe kan je hem met heel veel combineren! Wat hierboven staat vind ik allemaal al heel gaaf, maar je kunt hem ook gewoon over een littleblackdress/op een zwart 5 euro rokje dragen, wordt ie wat netter, of gewoon simpel op een grijze/zwarte skinny. En leren broeken kunnen met alles^^

Dankkjee voor de tips (K)

Ik zou hem dragen met een zwart 5 euro rokje met daarin een wit oversized shirtje, en dan die blazer er overheen (open). En dan gewoon met een panty, leuke schoenen en wat sieraden.

^dankjeewell

effe sinterrklaas lief aankijken hihi :grinning: