Blazer in de klas?

Hello.

Omdat hier nogal wat meisjes zijn die blazers dragen, post ik het hier.
Als jullie een blazer aantrekken naar school, houden jullie die dan aan in de klas?
Word daar nooit iets van gezegd, dat ‘jassen’ uit moeten? Of word dit niet als een jas gezien?
En zouden jullie hem uitdoen als dat moest, of zou je er iets op terugzeggen?

xxx

Ik heb nog nooit te horen gekregen dat ik ‘m uit moest doen :’)
Het ziet er toch ook niet echt uit als een jas? :stuck_out_tongue:

Natuurlijk wordt het niet als jas aangezien. Veel leraressen dragen het ook, maar ik weet niet hoe streng ze bij jou op school zijn…

Het lijkt me toch van niet

-

Nou als het warmer is kan het nog wel eens gezien worden als jasje, ik gebruik hem in de lente/zomer ook nog wel eens als jasje. Maar als het kouder is zouden ze daar niks over zeggen.

Bij ons mag je het gwn aan houden.

xD

het ziet er toch gewoon uit als een soort vest?

vast niet toch?

in de 3e had ik wel n dik vest aan. zegt mijn duitse lerares: “danique trek die jacke aus”. ik zeg “das n vest…” en toen was t goed haha :stuck_out_tongue:

Vind ik ook.

Ik moest 'm één keer uitdoen, maar ik had er dus ook een topje onderaan en opzich was het best koud, dus ik het kippenvel op m’n armen staan toen die leraar uiteindelijk zei dat ik mijn ‘jas’ wel weer mocht halen. Haha, hij dacht dat 't mijn jas was aangezien hij me ook die ochtend zo de school in had zien lopen, maar dan met een sjaal erbij ;p
Maar verder mag ik 'm altijd aanhouden hoor. Ik neem aan dat iedereen wel snapt dat 't niet echt een ‘jas’ is…

bij ons mag je die aanhoude, net als afzakmutsje yeah :slightly_smiling_face:

Ja, afzakmutsje mag bij ons ook :grinning:
Die jongens altijd maar klagen… haha

Bij ons doen ze daar niet moeilijk om, ik hou ook vaak m’n jas aan haha.

Bij ons zeggen ze er nooit wat over. (we hebben ook makkelijke leraren.)
Maar ik vind dat ze het niet als jas moeten zien, je hebt toch ook in de winter wel eens een vest aan? Ik vind dat meer overeen komen met een blazer.

Het zal wel raar zijn als je dat uit moet trekken, bij ons hoeft dat iig niet.

het is toch geen jas…
het is meer als een vestje ofzo…
maargoed bij ons boeit dat echt niet, je mag net zo goed een muts o.i.d. ophouden en als je wil ga je lekker met je jas aan zitten ofzo :stuck_out_tongue:

blazer mag je gewoon aanhouden hoor :slightly_smiling_face: tenzij ze echt heel streng zijn