blauwtje?! tell ur story

Ik vraag me echt af hoeveel meiden nu echt blauwtjes lopen bij jongens,
ivm ik me soms echt de enige voel…
heb jij zelf ooit blauwtje gelopen?? en (als je het wil vertellen) wat is je verhaal??

mijn verhaal gaat telkens zo…:
Ik heb een aantal jongens die ik erg leuk vind,
en ik ben dan ook zon type die er op af durft te stappen
Niet dat ik al het jacht werk doe van jongens want dat laat ik aan hun over
beetje kennis maken mag natuurlijk wel :wink:

Alleen ik loop altijd een blauwtje bij een jongen die ik erg leuk vind,
Ik heb dan al tijden oogcontact gemaakt en veel met hem gepraat op app
en dan denk je dat alles goed gaat
maar elke keer knapt die op een bepaald iets af

hoe zit het bij jullie?

xx

Had net een hele reactie getypt, word ik opeens uitgelogd is alles weg :’). Maar goed, poging 2:

Ik heb afgelopen jaar in een best korte periode twee blauwtjes gelopen, en volgensmij loopt iedereen wel eens een blauwtje hoor. Het zegt niks over jou als persoon, het is gewoon dat één specifiek persoon je niet leuk (op die manier) vindt.
Maar goed mijn verhaaltjes:

1
Ik was al 2 jaar smoorverliefd op een jongen, en we draaiden altijd al een beetje om elkaar heen. Op een gegeven moment dacht ik ‘fuck it, ik vraag het gewoon’ dus vroeg hem op date, hij zei ja (op zich niet gek want er was dus wel vaak een spanning tussen ons)
Date was geslaagd vond ik. Hij was echter niet opzoek naar een vriendin, maar vond me ‘wel héél leuk hoor.’ 2 weken later had ie een vriendin. Oke, duidelijk :’). (Daarna zei 'ie wel nog een paar keer: ‘Vond je echt héél leuk toen, maar wou geen vriendin toen.’ Heb ik wat aan…)

2
Had met een jongen van mn studie gezoend bij uitgaan. We kenden elkaar ook persoonlijk van daarvoor (wel kort) dus dacht dat zit wel snor, niet dus :’).

Op die momenten was ik wel erg verdrietig, maar dat kan ik gelukkig wel relativeren. En tussen deze twee jongens zaten ongeveer 2/3 maanden? Dat liet me inzien dat liefdesverdriet echt over gaat.
Onze leuke vriend komt nog wel!

Trouwens nog een kort verhaaltje: jongen 1 had me met jongen 2 gezien bij uitgaan. Hij appte me toen helemaal hysterisch wie die jongen was?! Of ik wel goed pastte op mezelf?! Of ik geen dingen deed die ik niet wilde?! Vond ik toch wel even leuk haha.

Hoop dat je op mn lange verhaal zat te wachten haha.

Ik had een paar maanden geleden een jongen ontmoet toen ik op stap was met vriendinnen. Hij vroeg mijn nummer, en na een paar dagen praten vroeg hij me op date. We hebben uiteindelijk anderhalve maand ofzo gedate en toen liet ie ineens niks meer van zich horen. Ik vond dat toen wel echt kut, maar ik kwam al snel tot de conclusie dat ik hem eigenlijk ook helemaal niet zo leuk vond en dat het best een debiel is. Heb met hem ook ooit ruzie gehad omdat ik geen naaktfoto’s wou sturen en nog meer van zulk soort dingen- dus ja beter dat ik van hem af was haha.

(En vorige week appte die ineens weer of ik wou afspreken met m. Dat heb ik dus sowieso niet gedaan :’) serieus wat denkt ie wel niet)

niet citeren aub