Hoi allemaal,
Ik doe vaak foundation op en dan zie je nog erger dat het gedeelte tussen mijn neus en ooghoek (zie foto) erg blauwig is
(dit is een foto van internet). Ik weet niet hoe je dat gedeelte noemt, maar heeft iemand tips waardoor je dit met iets zoals
foundation kan wegwerken?
Het is omdt je er een pijltje naar wijst en de aandacht erop legt, maar ik vind dat het helemaal niet opvalt. Vrij veel mensen hebben dat… Dat was vast niet het antwoord wat je wilde hebben denk ik, maar ik heb geen tips voor je.
Met concealer wegwerken, daar is concealer juist voor bedoeld.
Even voor de duidelijkheid ik ben dit niet zelf op de foto, het is een onopvallend voorbeeld van internet.
Kun je daar niet ook foundation opsmeren? Of iets van concealer of zo? Oké ik ben geen held met dat soort dingen dus ik heb geen idee. Ik heb het zelf ook maar ik stoor me er niet aan.
Oh sorry haha, daar las ik blijkbaar overheen :’)
Geeen idee hoe het heet.
Maar ik denk dat het je zelf meer opvalt dan dat anderen het zien. Waarschijnlijk vind je zelf alleen maar dat het opvalt.
En ik denk niet dat je er veel meer aan kan doen dan het een beetje camoufleren met foundation eigenlijk…
Ik heb dat helaas ook best erg, ik doe er coverstick op en daarna foundation en dan is het wel een stuk minder, maar niet helemaal weg helaas
Dat is Marsha van Beautygloss! Ik voel me nu even heel erg slim, haha.
Ik werk het altijd weg met concealer. Omdat ik een lichte huid heb met een roze ondertoon gebruik ik dus ook een concealer met roze ondertoon. De roze ondertoon maakt het blauw minder opvallend. Hetzelfde is met puistjes. Die zijn roze. Dan heb je een speciale groenige/blauwige concealer en dan doe je daar huidskleurig over heen en dan is het ook veel minder zicht baar. Heel handig!
Ik hoop dat je hier iets aan hebt.
Ben jij teske?
@woodenheart haha ja goedf gezien, dat is marsha. Heel erg bedankt voor je tip, ik ga dit uitproberen!
Mascha. (’:
OT: Ik heb dit ook, voor jezelf valt het veel op, maar als ik het aan mensen vraag zeggen ze vrijwel altijd dat het hun niet opgevallen was totdat ik het zei, dus ik zou je er niet veel druk om maken.
Ik zag het eerst niet eens haha, valt helemaal niet op.
Iedereen heeft dat, maar concealer is de beste optie.
Ik gebruik daarvoor gewoon een klein beetje concealer. Ik zou je er niet te druk over maken, iedereen heeft het en niemand let er op (:
probeer het zou ik zeggen.
Het is een adertje en helaas zijn die erg lastig weg te werken. Ik heb er persoonlijk mee leren leven, maar misschien dat BBcream een oplossing biedt?
Bedankt allemaal! Doe voortaan roze concealer op de plekjes en dat werkt erg goed!
Ik heb dit ook best wel erg. Sommige mensen vragen zelfs aan me of ik vroeger een bril heb gedragen, omdat het nu zo blauw is.
Ik heb dat ook best erg. Ik doe er altijd concealer op en vroeger gebruikte ik die coverstick van essence. Werkt allebei goed.