Blauwe spijkerbroek

Omslaan, staat wel leuk ( Niet te hoog ofzo. )
Maar ik vind het zo ook wel stoer? (:

De onderkant is een beetje lang, kan je laten verkorten of omslaan.
En een spijkerbroek kan je idd met aaaaaaalles combineren ; )

ik vind hem je heel leuk staan! ook al is hij dan een beetje lang.

pijpen omslaan.

Ben je m aan het optrekken of hou je alleen je jurkje vast ?

ik heb het jurkje vast, haha

Ik zou zowiezo je broek even inkorten;)

ja, dat doe ik denk ik ook nog wel, maar hoe haalt dat ook de ‘breedte’ zeg maar weg van de broek?

de breedte haal je aan de onderkant niet weg. het is een broek met uitlopende pijpen. vind je het niks? dan moet je een skinny jeans kopen. als ik jou was zal ik even vragen aan je moeder of ze de zoom wilt innemen. het is alleen een kwestie van het zoompje naar binnen draaien, naald en draad pakken en even vastnaaien.
waarmee je 'm kan combineren? loop eens over straat of kijk eens op school of op je werk 95% van alle mensen die je zal zien dragen een (spijker)broek.
je kan er alle soorten schoenen onder dragen en alle soorten tops/vestjes/tuniekjes boven doen. oohjaa, alle kleuren kunnen eigenlijk ook wel op een spijkerbroek

vind hem niet zo mooi & is beetje te groot preciies
ik zou je aanraden om nieuwe té kopen :roll_eyes:

Gaan we serieus nou ook al topics openen over hoe we een spijkerbroek moeten combineren?

deze vraag is onbenullig!

deze vraag is onbenullig!

als je een strakke spijkerbroek wil aan de onderkant, koop je toch gewoon een skinny…
omg.

De broek onderaan omslaan.
Allstars erop
Basic shirtje met een leuk vestje.

bitches, dat kan ze toch vragen of niet.
Misschien als het wat kouder is, dat je er laarzen overheen kan doen.
dus dat je broek in je laars zit.
mooie riem erbij,
misschien leuk blousje.
er kan van alles bij!
xxxx

met hakken is hij mss ook niet meer zo slobberig. maar op een spijkerbroek kan je toch alles dragen?

heeft iemand nog tips om met een gewone spijkerbroek toch een combinatie te maken die niet zo saai is? ik heb ongeveer hetzelfde model, ook een beetje slobberig onderaan, maar dan een donkerdere broek met vervaagde knieën. ik kan trouwens niet op hakken hoger dan 4cm lopen dus dat is geen optie. :flushed: