blauwe pumps...

Hallo allemaal!

Geen miskoop, maar meer een vraagje… ik heb een tijdje geleden in de uitverkoop van de H&M een paar prachtige blauwe pumps gekocht:

http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2012/P01%2006850%2078310%2070%200805%206.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]

Nu vroeg ik me af waarmee ik dit leuk kan combineren? Ik heb een zwarte strakke broek en een wit blousje, maar verder heb ik eigenlijk geen idee waar dit leuk bij zou staan.

Hopelijk kunnen jullie mij helpen!

X

wat ik persoonlijk erg leuk vind is een gescheurde skinny jeans met gewoon een doorzichtige blouse ofzo

Zwarte, grijze, witte, beige, spijker broek.
‘’ ‘’ ‘’ ‘’ blauwe blouse, tuniek, T-shirt.
Kan ook onder een jurkje of rokje met die kleuren?

Dankjulliewel! Gescheurde skinnyjeans gaat alleen een hele zoektocht worden voor mij, ben best kieskeurig :cold_sweat: maar ga een poging wagen! :slightly_smiling_face:

De gescheurde skinnyjeans is idd een leuke idee. Er boven zouden denken bijna alle hele lichte kleuren blousjes staan. Babyblauw, babyroze enzo. En wit zoals je zelf al zei.

Ooh wat een mooie pumps!
Ik heb een tijdje geleden ook zo’n blauwe pumps gekocht bij Primark, alleen wat donkerder. Maar ik heb ze eigenlijk ook nog nooit gedragen.
Gelukkig vond ik overlaatst een jurkje in exact dezelfde kleur!
Misschien kan je dat ook proberen? Een jurkje zoeken waar dezelfde kleur in voorkomt? Of misschien met een zwart of wit jurkje.

Met een jeans of zwarte broek gaat het volgens mij ook heel leuk staan! Of misschien kan je accesoires zoeken in dezelfde kleur?

Heb nog wat ideetjes gezocht voor je op internet, hopelijk ben je er wat mee! x

oh super leuk!
Dat soort pumps heb ik een klein jaartje geleden ook gekocht bij h&m :slightly_smiling_face:
Ik combineer het meestal ook met een normale Jeans of gescheurde[size=2][font=Verdana]en bijv. een leuke bloes, of shirtje (wel een bloes/shirtje die combineert met kleuren)

Een leuke pencil-/skaterskirt met een blauw topje! Combineerd goed, en leuke accessoires!