Blauwe plekken wegkrijgen?

Hey! Ik heb dus op dit moment echt last van blauwe plekken op mijn benen. 2 die ik al 2 weken heb, en 1’tje sinds gisteren. Ik vind het echt geen zicht en omdat het een hele week zo warm gaat zijn, ga ik dus een hele week een jurkje of een short aandoen op school. Weet iemand hoe je snel blauwe plekken wegkrijgt?

draag een panty

Negeer het gewoon, iedereen heeft wel eens blauwe plekken. Probeer wat minder perfectionistisch te zijn :slightly_smiling_face:

Je kan blauwe plekken niet wegkrijgen. Doe gewoon een kort broekje en trek je er niet aan van wat andere denken, die zien de plekken waarschijnlijk niet eens

Iedereen heeft wel eens blauwe plekken, probeer ze gewoon niet te verbergen (:

Ach joh ik zit áltijd onder de blauwe plekken op mijn benen (dat krijg je als je een kluns bent) maar dat boeit mij echt niet hoor. Gewoon die korte broek of jurk aantrekken en hoppa gaan met die banaan

Waarom weg werken? Als iemand vraagt hoe ze er komen vertel je dat gewoon (of als het beschamend is zeg je gewoon dat je je gestoten hebt o.i.d). Niks raars toch?

Als het zo warm wordt lijk dat me niet echt een goed idee

Hm ja je hebt gelijk, maar het is echt een lelijke blauwe plek :flushed:

als je van die dunne panties draagt is dat hetzelfde als zonder. Zo is het niet warmer of kouder. En het wordt niet warmer dan 25°C dus een panty kan best ik bedoel, het wordt geen 40 graden

Inderdaad. :slight_smile:

Maar als je het echt per se weg wilt hebben kun je bijvoorbeeld Sally Hansen perfect legs gebruiken!

Ik heb nu ook 2 blauwe plekken. Mooi is het inderdaad niet maar ach het zijn maar blauwe plekken. Voordat je het weet zijn ze weer weg :slightly_smiling_face:
Niemand zal raar opkijken dat je ze hebt.

Ik weet wel dat je met roze concealer donkere kringen onder je ogen weg kan krijgen. Dus misschien kan je dat erop smeren haha

Hm nee maar ik vind het gewoon zo stom, ik draag altijd broeken en dan heb ik nooit een blauwe plek, en als ik dan eens een jurkje wil aandoen heb ik er plots wel 1 :cold_sweat:

Mijn benen zitten ook ALTIJD vol met blauwe plekken. Ik weet niet hoe ik dat voor elkaar krijg…

Niemand gaat er iets over zeggen hoor, als je je echt onzeker voelt kan je er nog altijd vaste concealer opdoen.