Blauwe plekken door sport

[i]Hoi Meiden!

Ik heb een probleem, want ik heb heel veel blauwe plekken op mijn benen en armen omdat ik aan voetbal doe. En in de zomer heb ik dat dus ook en dan ziet het er heel raar uit als ik een jurk of korte broek aan wil doen.Weet iemand hoe ik het kan verbergen? En ik stop niet met voetballen.

[/i]

oooh dat ken ik… ik heb zelf supersnel blauwe plekken en mja dat ziet er niet uit. je kan er jammer genoeg weinig aan doen. ik weet dat ze vorige zomer iets verkochten dat je benen voor 1 dag een kleurtje gaf (je kon het er savonds afwassen) en dat werkte dus als een soort “foundation” voor je benen. ik heb het zelf niet geprobeerd maar misschien dat dat helpt. en anders kan je proberen een lichtjes gekleurde panty aan te doen.

hoe komt het dat je blauwe plekken hebt? je knalt ergens tegen aan (de bal, iemands been? :stuck_out_tongue:) of is het gewoon spontaan?
make up=D

Ik skate vroeger heel veel, toen zat ik echt onder, toen leek het net of ik vet in elkaar werd geramd door me ouders ofzo XD

Ja ik heb ook best veel blauwe/rode plekken
maarja die heb ik nou eenmaal, doe nog steeds rustig een korte broek of jurkje aan hoor

.

Heb je dan wel al scheenbeschermers?;p

ik draag wel scheenbeschermers maar het zit vaak op m’n knien, bovenbenen en armen

op je armen? woot. je kunt er inderdaad weinig aan doen. maar als het je echt heel veel uitmaakt, doe wat minder wild @ voetbal XD.
x