Blauwe laarsjes

Hee,

Ik heb laatst lichtblauwe laarsjes gekocht, maar waarmee kan ik ze combineren?

[quote author=Ridere link=topic=307767.msg275920329#msg275920329 date=1407680454]

Ik verplaats hem eventjes.
Als je slim bent doe je er een foto bij, das makkelijker te bedenken dan

Oh, sorry! ik heb geprobeerd een foto toe te voegen, volgens mij is dat gelukt?

Ik hoop dat inclusief de foto het makkelijker is tips te geven :slightly_smiling_face:

je moet die IMG code hier in plaatsen zo komt de foto in het topic en niet de link!

Dat lukt dus niet…

jawel het is een kwestie van kopieren en plakken dat kan iedereen

Als iedereen weet hoe dat moet wel ja. Het lukt niet want ik zie geen afbeelding verschijnen.

Ik zou deze super schattige laarsjes combineren met een zwart of wit jurkje en een spijkerjasje :slightly_smiling_face:

Alsjeblieft.

Dankjewel! :slightly_smiling_face:

:flushed:

Ik heb het even opgezocht en er staat dat blauw mooi staat bij oranje, groen en paars.
Paars lijkt me persoonlijk niet zo’n succes. Oranje en blauw lijkt me wel gaaf.
Verder gewoon standaard kleuren zoals zwart, wit en grijs gebruiken.
Ik denk dat je denim/spijkerstof moet vermijden want dan krijg je te veel blauw.
Het lijkt me heel leuk om een skaterdress erop te doen of shorts.
Mosterdgele jeans lijken me ook heel vet.

Verder wat blauwe accesoires om je schoenen extra goed te matchen.
Hoop dat je er wat aan hebt.

Bij een jeans en dan een bloementop waar dat zelfde blauw inzit ofzo?
http://www.hm.com/nl/product/63418?article=63418-C
(deze vind ik zoooo moooooi)

ik zou basic dingen hierbij aandoen omdat de laarsjes van zichzelf al best fel zijn van kleur. Een spijkerbroek met een hemdje waarin je de kleur van de laarsjes laat terugkomen bijvoorbeeld en een vestje. Een jurkje staat denk ik ook best leuk!

een helemaal zwarte outfit (misschien jurkje, panty, blazer/vest?) dan knallen de laarsjes mooi!

Stoere spijkerbroek met een zwart shirtje/hemdje en een zwarte blazer of een zwart vestje/leren jasje en een sjaal waarin de kleur blauw van je laarsjes zit!