Blauwe broek

Heee,

Ik heb een paar maanden geleden een knalblauwe skinny broek gekocht,
maar ik durf hem eigenlijk niet aan te doen, omdat ik geen idee heb hoe ik hem het beste kan combineren.
Wat zouden jullie er bij dragen?

http://img96.imageshack.us/img96/4976/peacockbluejeansbebesig.jpg

xxxx

Iig niet met zulke schoenen. Wit en zwart kan altijd, eerlijk gezegd ben ik geen ster in combo’s

Wat neutrale kleurtjes zoals wit en zwart inderdaad.
Ik zou er zelf een blousje bij aandoen, en die wat in de broek ‘proppen’.

Hmm ik zou zelf een wit t-shirtje en witte schoentjes (die veterschoentjes van h&m) of zwarte pumps erbij aan doen. Een wit blousje is inderdaad ook leuk.
Ik snap de keuze van die schoenen op de foto echt niet :stuck_out_tongue:

Ik zou deze broek zeker combineren met wit. Zwart kan ook, maar wit maakt de look nog net iets frisser qua uitstraling. Misschien kan je het combineren met een leuke blazer of een leuke blouse? (:

Verder wat leuke armbandjes, een mooie ring en leuke schoenen toevoegen. Wat betreft de schoenen zal ik wel gaan voor een hak, zolang het maar niet de hakken zijn op de bovenstaande foto. En in het zwart, denk ik. Sneakers lijken mij ook erg vet! (:

Wat een ongelooflijk leuke broek! Mij lijkt een nude kleurig blousje/truitje hier heel mooi op! En als je dit niet hebt wit of zwart inderdaad :slightly_smiling_face:

COLORBLOCKING.

http://farm3.static.flickr.com/2089/5737969309_b0912869a2.jpg

AAAHHH damn k zie geen foto en die wil ik nu dus echt zien… XD

AAAHHH damn k zie geen foto en die wil ik nu dus echt zien… XD

Ik heb ook zo een broek, precies dezelfde kleur.
Ik draag t met een gewone witte tshirt of wit bloesje met donkerblauw truitje en een leuk sjaaltje, zo vind ik t beste staan, mr k vind t ook wel lastig om te combineren…

oo leuk voor in de zomer!!! Witte shirt (maakt niet uit hoe lange mauw korte mauw wit vestje!!) Witte schoentjes (van die bootschoentjes van h&m of primark)

een wit shirt met een printje en dan een jasje overheen. en dan ballerina’s of sneakers eronder :stuck_out_tongue:

of

met een witte blouse