Blauwe broek

Ik heb echt zo’n blauwe broek , maar weet niet wat ik eronder moet doen :hammer:

Lekker simpel houden met wit en zwart en zilveren sieraden vind ik altijd mooi bij blauw.

Wat Valelie zegt; keep it simple. Je wilt niet gaan vloeken of knalllen ofzo, dus iets wits of zwarts of goud/bruinachtigs erop is perfect. Een vriendin van me heeft ook echt een blauw-blauwe broek, en als ze hem mooi combineert vind ik het echt een enorm leuk ding. ^^

bedankt!

xxxx

wit blousje,
zwart blousje,
grijs blousje

:grinning:

miskoop

of gewoon blauw helemaal in het blauw

Rood en geel staan er ook leuk op. Alleen moet je dat durfen :slightly_smiling_face:

er zijn ook mensen die dat mooi vinden?

niks miskoop, ik heb ook zo’n broek. ik draag het met voor de rest ook helemaal blauw, met korenblauw vest en donkerblauw shirtje en dan zwarte kisten, beetje veel blauw misschien maarja hehe.
ik draag die best vaak!

Same problem here, ik heb die broek ook maar draag hem niet vaak omdat ik m’n benen gelijk zo dik vind lijken.

Ik denk dat blauwe broek goed met een roze blousje en een rode sjaaltje past of misschien met een geel blousje.

eronder… schoenen en er op een wit shirtje? Een turquase/zilvere? trui staat er ook mooi op