Blauwe blazer, roos topje en ?

Voor een feestje heb ik deze 2 items al gekocht, maar weet niet goed met welke broek/rok ik het zou combineren…
De schoenen zijn maar ideetje.

Blazer

Pumps

Iemand een idee?

Dankje!

Die schoenen zou ik niet doen en ik weet ook niet zeker of ik die kleur blauw en roze bij elkaar zou aantrekken. Zien de kleuren er in het echt net zo uit als op de foto?

De schoenen zou ik inderdaad sowieso niet doen, als je die top en blazer bij elkaar wil doen zou ik het verder simpel houden met een mooie zwarte skinny, zwarte pumps en misschien een (zwarte) clutch erbij.

Ik zou een zwarte skinny & Gewoon mooie witte/ zwarte pumps erbij :wink:

Zwarte armbanden en een zilveren ketting zou ik doen.

Zwarte broek en zwarte pumps.

OMG neee die schoenen kunnen echt niet.
Ik zou er een zwart rokje/broek bij doen, een witte broek kan ook wel.
En gewoon zwarte pumps eronder

Ah ik vind het echt zonde als je die top en blazer met elkaar wilt combineren, die blazer vind ik echt heel vet, een beetje futuristisch. En die zou ik dan eigenlijk ook combineren met een wit shirt/top, zwarte/grijze skinny jeans + pumps en een zilveren statement ketting. Maar, that’s just me :slightly_smiling_face:

een grijze skinny :grinning:

dat topje is leeuuk maar ik weet niet of ik de top en de blazer met elkaar zou combineren, en de schoenen, dat moet je wel echt staan!

Prachtige schoenen!
Maar de combinatie vind ik iets minder…

Ik zou niets met elkaar combineren, en sorry maar de pumps vind ik een beetje kinderlijk ogen…

die pumps mogen de prullenbak in… die blazer met de top is samen perfect met een strakke zwarte skinny jeans en zwarte pumps

Ik weet niet of de blazer en de top mooi staan, dat moet je gewoon in het echt zien, maar die pumps passen er in ieder geval niet bij. Verder zou ik gewoon skinny jeans erbij dragen, en simpele sieraden.